Woola Skrevet 20. Mars 2017 Rapporter Share Skrevet 20. Mars 2017 Heisann! Etter mye om og men har jeg nå endelig registrert meg, etter lang tid som stille leser. Vokst opp med hund og har hatt forskjellige opp gjennom årene (Collie, Labrador, BC blanding). Nå har jeg en Bedlington Terrier gutt på litt over 5 år. Har drevet aktiv med lydighet før, men Bedlisen er en ren familiekosehund. Gleder meg å delta her inne og ikke bare lese! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siri Skrevet 20. Mars 2017 Rapporter Share Skrevet 20. Mars 2017 Så moro med en bedlingtong-eier! Velkommen hit! Jeg hadde bedlington på 80-tallet 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kasan Skrevet 20. Mars 2017 Rapporter Share Skrevet 20. Mars 2017 16 minutter siden, Woola skrev: Heisann! Etter mye om og men har jeg nå endelig registrert meg, etter lang tid som stille leser. Vokst opp med hund og har hatt forskjellige opp gjennom årene (Collie, Labrador, BC blanding). Nå har jeg en Bedlington Terrier gutt på litt over 5 år. Har drevet aktiv med lydighet før, men Bedlisen er en ren familiekosehund. Gleder meg å delta her inne og ikke bare lese! Håper du høster av dette og ikke svelger alle meninger!!Du kjenner din hund best selv, uansett innlegg:-) 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stine Skrevet 20. Mars 2017 Rapporter Share Skrevet 20. Mars 2017 Velkommen 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Katharina Skrevet 20. Mars 2017 Rapporter Share Skrevet 20. Mars 2017 Velkommen hit 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jeas_89 Skrevet 20. Mars 2017 Rapporter Share Skrevet 20. Mars 2017 Velkommen hit 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marlenbli Skrevet 21. Mars 2017 Rapporter Share Skrevet 21. Mars 2017 Wæ! så rart å se at du heter Woola, rottisen min heter det Velkommen! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sprettballen Skrevet 21. Mars 2017 Rapporter Share Skrevet 21. Mars 2017 Velkommen hit! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts