Gå til innhold
Hundesonen.no

Hundepromp...


Mud

Recommended Posts

Er det noe jeg kan gi Loke som ikke gjør at han promper så mye?Det er faktisk nesten uholbart å være i samme rom som han når han setter igang,jeg har aldri luktet noe lignende...Og han promper unormalt ofte synes jeg.

Jeg har byttet fòr flere ganger uten resultat og det virker ikke som det er noe spesiellt han får i seg som utløser gasslekasjen.

Er det noe jeg kan tilsette fòret som hjelper mot...luftig..mage?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:)

Vet at linfrø hjelper på luftige menneske mager ihvertfall! Men aner ikke om det hjelper på hunder.. Kanskje verdt et forsøk...? Frøene må ihvertfall ligge i vann i ca 24 timer for at det skal ha den optimale effekten. Vi mennesker skal ha ca 1 tskje om dagen..

Lykke til! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror han bare har en helt merkelig bakterieflora og jeg vet ikke om han nødvendigvis promper så mye oftere enn andre hunder,han bare lukter verre..Loke tygger lite tyggebein,han får ekte bein i stedet så jeg tror ikke det er det.Han pleier å ha et oksehud bein liggende da,men det er ikke så intressant liksom :P

kanskje jeg skal prøve biola på han..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hm, hvis det ikke er noe galt med han, så kan det være foret. vi har foret med labb, eucanuba o.l. og det luktet PYTON av fisene, uutholdelig rett og slett. men etter vi skiftet til olivers så har jeg ikke kjent noe som helst fislukt. jeg hører iblant at hundene fiser, men ingen lukt :wub: men så er jo avføringen, ånden, fislukten, og tennene (tannhelsen) gode indikasjoner på om foret er bra eller ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...