TineSimbaNana Skrevet 5. Juli 2006 Forfatter Rapporter Skrevet 5. Juli 2006 Oppdatert med nytt dyr Hamsteren Bobby
Basse Skrevet 6. Juli 2006 Rapporter Skrevet 6. Juli 2006 Flott layout Tine! - synd med den store knallrøde reklamen på toppen, men det kan du jo desvere ikke gjøre noe med! Så søt Bobby var Synes kanskje det hadde vært finere med teksten Velkommen til Tine, Simba, Nana og Bobby sin verden på nett. Her vil du få lese mest om mine to hunder, Simba og Nana.. klistret rett på og ikke inne i en rute, oppdateringer gjør ikke noe at er i en rute vel og merke
TineSimbaNana Skrevet 16. Juli 2006 Forfatter Rapporter Skrevet 16. Juli 2006 Nå vil jeg ha en helt ærlig mening om hva dere syns om vår hjememside.. http://www.bcene.moo.no Ikke skriv noe om reklamen da for det vet jeg
Wanderlust Skrevet 17. Juli 2006 Rapporter Skrevet 17. Juli 2006 For å være HELT ærlig så syns jeg du har en super fin side. Forsiden er så gjennomført, og bra du har fått med "oppdateringer". Eneste dumme er at "forsidenn" ikke får blitt me over på andre sider, og jeg vet det er tungvindt å få gjort , men da er det ennå mer gjennomført Men syns som sagt siden din er super fin, en av de beste piczo sidene, slår tilogmed freewebs (litt lei av freeweb pga det er så mange som blir "like") Du forbedrer jo siden din ganske ofte, og den blir bare bedre og bedre. Ikke skjønner jeg hvordan du klarer. Og bra med ofte oppdateringer.
Tine Skrevet 17. Juli 2006 Rapporter Skrevet 17. Juli 2006 Syns siden din er veldig bra for å være en piczo side da Du oppdatere ganske ofte som jeg syntest er veldig bra faktisk... Er innom noen ganger og det er alltid gøy å leste på siden deres. Bildene sine kunne du gjort mindre i eks ps eller psp for da blir bildekvaliteten mye bedre vil jeg tro
TineSimbaNana Skrevet 17. Juli 2006 Forfatter Rapporter Skrevet 17. Juli 2006 Bildene sine kunne du gjort mindre i eks ps eller psp for da blir bildekvaliteten mye bedre vil jeg tro Mulig jeg er dum men hva gjør jeg da?
Tine Skrevet 17. Juli 2006 Rapporter Skrevet 17. Juli 2006 Du går på images size så velger du hvor stort du vil ha evnt bildene dine... For når du forminsker bildene dine i piczo så får du kjempe dårlig bildekvalitet...
Wanderlust Skrevet 17. Juli 2006 Rapporter Skrevet 17. Juli 2006 mine får ingen annen kvalitet enn i ps. Men mulig du forminsker di på siden til piczo? For da fikk jeg dårlig kvalitet.
TineSimbaNana Skrevet 17. Juli 2006 Forfatter Rapporter Skrevet 17. Juli 2006 Ok.. men de ser fine ut her! hvor gjør jeg dette? og hvordan får jeg de akkurat så små som jea de?g vil h
TineSimbaNana Skrevet 8. August 2006 Forfatter Rapporter Skrevet 8. August 2006 Siden er oppdatert med bilder, filmer, nye dyr på: andre dyr. gratulerer. lp resultater og dagbok vil komme. http://www.bcene.moo.no
TineSimbaNana Skrevet 12. August 2006 Forfatter Rapporter Skrevet 12. August 2006 Oppdater: http://www.bcene.moo.no resultater vil komme i morgen engang tenker jeg...
TineSimbaNana Skrevet 5. Oktober 2006 Forfatter Rapporter Skrevet 5. Oktober 2006 nå har siden helt ny layout Ta en titt ved å trykke på banneret i signaturen EDIT: en hilsen i gjesteboken skader ikke
Marianne&Java Skrevet 5. Oktober 2006 Rapporter Skrevet 5. Oktober 2006 utrolig fin side du har altså! alle fine dyra dine!
TineSimbaNana Skrevet 5. Oktober 2006 Forfatter Rapporter Skrevet 5. Oktober 2006 Så bra dere syns jeg Takk
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar