Gå til innhold
Hundesonen.no

Simba og Nana's lille verden på nett..


TineSimbaNana

Recommended Posts

  • 5 weeks later...
  • 1 month later...
  • 3 weeks later...

Ren & pen til piczo side å være..

kan nevne to ting,

I dag:

Akkurat nå: Tallene er hvite å da usynlige, det er jo litt dumt.. ;)

Linksiden har for mange bilder, tok en liten evighet å laste ned alle bannerne & knappene. endte med at jeg gav opp & ikke trykket på noen av de. Kanskje vurdere å fjerne noen til folk du ikke kjenner eller har noe forhold til...?

Bare forslag.. :)

Edit : innlegg 1000..!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ren & pen til piczo side å være..

kan nevne to ting,

I dag:

Akkurat nå: Tallene er hvite å da usynlige, det er jo litt dumt.. :P

Linksiden har for mange bilder, tok en liten evighet å laste ned alle bannerne & knappene. endte med at jeg gav opp & ikke trykket på noen av de. Kanskje vurdere å fjerne noen til folk du ikke kjenner eller har noe forhold til...?

Bare forslag.. :)

Edit : innlegg 1000..!

hehe.. ja vet det, men får ikke de til å bli en annen farge <_< men om man tar pila bort så blir tallene rød ;) hehe..

hmm.. tok det så lang tid.. ooiii.. så lang tid tar det ikke hjemme og heller ikke her jeg er på besøk nå, her går nettet til og medsyyykt tregt :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe.. ja vet det, men får ikke de til å bli en annen farge <_< men om man tar pila bort så blir tallene rød ;) hehe..

Dette er vel kun i Explorer, ikke til meg i FireFox... (greit å vite)

hmm.. tok det så lang tid.. ooiii.. så lang tid tar det ikke hjemme og heller ikke her jeg er på besøk nå, her går nettet til og medsyyykt tregt :P

har 2200/512 adsl, kan jo ha vært piczo-serveren som var treig akkurat da, har ikke testet igjen... :P

Når en side først er lastet en gang så går det ofte superfort neste gang man går inn på samme siden.

(da siden alt er lagret på pcn.)

BTW, tenge å sjekke igjen da kom dette opp i stede for siden.. :)

Warning: mysql_pconnect(): Unknown MySQL server host 'sql1.loopback.no' (2) in /home/www/moo.no/html/moo_index.php on line 5


Warning: mysql_select_db(): Can't connect to local MySQL server through socket '/tmp/mysql.sock' (2) in /home/www/moo.no/html/moo_index.php on line 6


Warning: mysql_select_db(): A link to the server could not be established in /home/www/moo.no/html/moo_index.php on line 6

Whee, kunne ikke åpne databasen

(Beklager langt innlegg for så lite...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er vel kun i Explorer, ikke til meg i FireFox... (greit å vite)

har 2200/512 adsl, kan jo ha vært piczo-serveren som var treig akkurat da, har ikke testet igjen... :P

Når en side først er lastet en gang så går det ofte superfort neste gang man går inn på samme siden.

(da siden alt er lagret på pcn.)

BTW, tenge å sjekke igjen da kom dette opp i stede for siden.. :)

Warning: mysql_pconnect(): Unknown MySQL server host 'sql1.loopback.no' (2) in /home/www/moo.no/html/moo_index.php on line 5


Warning: mysql_select_db(): Can't connect to local MySQL server through socket '/tmp/mysql.sock' (2) in /home/www/moo.no/html/moo_index.php on line 6


Warning: mysql_select_db(): A link to the server could not be established in /home/www/moo.no/html/moo_index.php on line 6

Whee, kunne ikke åpne databasen

(Beklager langt innlegg for så lite...)

Prøvde jeg også nå ;) gikk inn på http://www.bcene.moo.no da kom det opp ;)

Men prøv: http://www.bcene.piczo.com :P:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...