TineSimbaNana Skrevet 30. Januar 2006 Rapporter Skrevet 30. Januar 2006 hei hei.. ta en titt innom vår hjemmeside da vel og skriv litt i gjesteboke vår www.bcsn.piczo.com
TineSimbaNana Skrevet 28. Februar 2006 Forfatter Rapporter Skrevet 28. Februar 2006 hei hei.. hva syns dere om min side? tips ? Råd? Ros? http://www.bcsn.piczo.com
TineSimbaNana Skrevet 14. April 2006 Forfatter Rapporter Skrevet 14. April 2006 Den er ikke helt ny da den ble laget 13.03.06 er en liten stund siden men har helt glemt bort å legge den ut her så tenkte jeg kunne gjøre det nå http://www.bcene.moo.no
Tine Skrevet 14. April 2006 Rapporter Skrevet 14. April 2006 Sida er veldig fin og grei... masse gøy og lese er det og eneste som er litt drit med piczo er reklamen
TineSimbaNana Skrevet 14. April 2006 Forfatter Rapporter Skrevet 14. April 2006 Sida er veldig fin og grei... masse gøy og lese er det og eneste som er litt drit med piczo er reklamen Takk.. ja vet det er litt dritt men syns denne siden er fin
Basse Skrevet 15. April 2006 Rapporter Skrevet 15. April 2006 Syns det var kjempefin side jeg Tine :mellow: Morsom måte å gjøre det på med fremsiden På awarda dine, bør du legge linker til sidene til folket
TineSimbaNana Skrevet 15. April 2006 Forfatter Rapporter Skrevet 15. April 2006 Syns det var kjempefin side jeg Tine Morsom måte å gjøre det på med fremsiden På awarda dine, bør du legge linker til sidene til folket Takk Jepp har tenkt litt på det .. Da skal jeg gjøre det
TineSimbaNana Skrevet 5. Mai 2006 Forfatter Rapporter Skrevet 5. Mai 2006 Ny layout.. Hehe http://www.bcene.moo.no hva syns dere?
Tine Skrevet 5. Mai 2006 Rapporter Skrevet 5. Mai 2006 Syns den var veldig bra for å være ei piczo side da;) herlig side
Tore Skrevet 5. Mai 2006 Rapporter Skrevet 5. Mai 2006 Ren & pen til piczo side å være.. kan nevne to ting, I dag: Akkurat nå: Tallene er hvite å da usynlige, det er jo litt dumt.. Linksiden har for mange bilder, tok en liten evighet å laste ned alle bannerne & knappene. endte med at jeg gav opp & ikke trykket på noen av de. Kanskje vurdere å fjerne noen til folk du ikke kjenner eller har noe forhold til...? Bare forslag.. Edit : innlegg 1000..!
TineSimbaNana Skrevet 5. Mai 2006 Forfatter Rapporter Skrevet 5. Mai 2006 Ren & pen til piczo side å være.. kan nevne to ting, I dag: Akkurat nå: Tallene er hvite å da usynlige, det er jo litt dumt.. Linksiden har for mange bilder, tok en liten evighet å laste ned alle bannerne & knappene. endte med at jeg gav opp & ikke trykket på noen av de. Kanskje vurdere å fjerne noen til folk du ikke kjenner eller har noe forhold til...? Bare forslag.. Edit : innlegg 1000..! hehe.. ja vet det, men får ikke de til å bli en annen farge <_< men om man tar pila bort så blir tallene rød hehe.. hmm.. tok det så lang tid.. ooiii.. så lang tid tar det ikke hjemme og heller ikke her jeg er på besøk nå, her går nettet til og medsyyykt tregt
Nina Skrevet 5. Mai 2006 Rapporter Skrevet 5. Mai 2006 Jeg ble positivt overrasket når jeg trykket på linken. Veldig ryddig og pen siden. Oversiktlig var den også, og det liker jeg.
TineSimbaNana Skrevet 5. Mai 2006 Forfatter Rapporter Skrevet 5. Mai 2006 Jeg ble positivt overrasket når jeg trykket på linken. Veldig ryddig og pen siden. Oversiktlig var den også, og det liker jeg. Åhh.. så bra du likte det
Tore Skrevet 5. Mai 2006 Rapporter Skrevet 5. Mai 2006 hehe.. ja vet det, men får ikke de til å bli en annen farge <_< men om man tar pila bort så blir tallene rød hehe.. Dette er vel kun i Explorer, ikke til meg i FireFox... (greit å vite) hmm.. tok det så lang tid.. ooiii.. så lang tid tar det ikke hjemme og heller ikke her jeg er på besøk nå, her går nettet til og medsyyykt tregt har 2200/512 adsl, kan jo ha vært piczo-serveren som var treig akkurat da, har ikke testet igjen... Når en side først er lastet en gang så går det ofte superfort neste gang man går inn på samme siden. (da siden alt er lagret på pcn.) BTW, tenge å sjekke igjen da kom dette opp i stede for siden.. Warning: mysql_pconnect(): Unknown MySQL server host 'sql1.loopback.no' (2) in /home/www/moo.no/html/moo_index.php on line 5 Warning: mysql_select_db(): Can't connect to local MySQL server through socket '/tmp/mysql.sock' (2) in /home/www/moo.no/html/moo_index.php on line 6 Warning: mysql_select_db(): A link to the server could not be established in /home/www/moo.no/html/moo_index.php on line 6 Whee, kunne ikke åpne databasen (Beklager langt innlegg for så lite...)
TineSimbaNana Skrevet 5. Mai 2006 Forfatter Rapporter Skrevet 5. Mai 2006 Dette er vel kun i Explorer, ikke til meg i FireFox... (greit å vite) har 2200/512 adsl, kan jo ha vært piczo-serveren som var treig akkurat da, har ikke testet igjen... Når en side først er lastet en gang så går det ofte superfort neste gang man går inn på samme siden. (da siden alt er lagret på pcn.) BTW, tenge å sjekke igjen da kom dette opp i stede for siden.. Warning: mysql_pconnect(): Unknown MySQL server host 'sql1.loopback.no' (2) in /home/www/moo.no/html/moo_index.php on line 5 Warning: mysql_select_db(): Can't connect to local MySQL server through socket '/tmp/mysql.sock' (2) in /home/www/moo.no/html/moo_index.php on line 6 Warning: mysql_select_db(): A link to the server could not be established in /home/www/moo.no/html/moo_index.php on line 6 Whee, kunne ikke åpne databasen (Beklager langt innlegg for så lite...) Prøvde jeg også nå gikk inn på http://www.bcene.moo.no da kom det opp Men prøv: http://www.bcene.piczo.com
TineSimbaNana Skrevet 11. Mai 2006 Forfatter Rapporter Skrevet 11. Mai 2006 ordna litt mer på forsiden
TineSimbaNana Skrevet 18. Mai 2006 Forfatter Rapporter Skrevet 18. Mai 2006 Oppdatert med nye 17.mai bilder
Nirm Skrevet 20. Mai 2006 Rapporter Skrevet 20. Mai 2006 Veldig pen side til Piczo å være. Men må si meg enig at linksiden tok litt lang tid å laste ned alle bannerne.
TineSimbaNana Skrevet 1. Juni 2006 Forfatter Rapporter Skrevet 1. Juni 2006 Driver å jobber med å få meny på alle sidene som er linket fra forsiden skal fortsette i kveld tenkte jeg hehe..
TineSimbaNana Skrevet 13. Juni 2006 Forfatter Rapporter Skrevet 13. Juni 2006 En del nytt på siden Flere nye bilder i fotoalbumet
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar