-
Hvem er aktive 0 medlemmer
- Ingen innloggede medlemmer aktive
-
Nye innlegg
-
Nei, en hund er ikke et barn. Ja, den er et familiemedlem, men det er fortsatt en hund og ikke et menneske, og bør ikke behandles som det heller. Faktisk så lærer de fleste mennesker ganske raskt å hverken gjøre fra seg eller søle i en sofa, og dessuten å gjøre rent etter seg selv hvis det skjer et uhell. Det trenger ikke å være ekkelt for å være upraktisk med løpetidsflekker og gjørmepotespor i stoffsofaen når man skal ha gjester.
-
Av VisningsnavnPåkrevd · Skrevet
For nye hundeeiere ville jeg absolutt anbefalt feks valpekurs hos Gooddog, da det virkelig ser ut til at de representerer belønningsbasert trening på en god måte, som er forståelig for hvermannsen. For atferdsproblemer, samt for de med oppdatert kunnskap og kompetanse, ville jeg heller gått til Hun om hund. Så er det viktig å skille Gooddog som konsept og Tess som person. Førstnevnte er som sagt flott for basic innføring i belønningsbasert hundetrening, og har en god filosofi der hundens velferd er i fokus. -
Av VisningsnavnPåkrevd · Skrevet
Du ville vel ikke nekte et familiemedlem å være i sofaen eller et barn i sengen? En hundevalp er et barn, og en hund er et familiemedlem. Det er dens hjem også, gjørme etc er en del av pakka når man velger å skaffe seg hund, hvis du syns det er ekkelt, så la vær å skaff deg hund! -
For en normalt trygg hund tenker jeg at det spiller ingen verdens rolle. Som eier ville jeg nok levert, for å ikke gi passer merarbeid, med mindre det er avtalt og inkludert i evt betaling.
-
-
Nylig opprettede emner
Recommended Posts