Maria_ss Skrevet 8. Januar 2017 Rapporter Skrevet 8. Januar 2017 Hei. Vi har tre hunder som alle går på forskjellige fôrtyper. Per i dag står det tre fôrdunker fra royal canine på gulvet, noe som tar veldig stor plass. Lurer på om dere har noen forslag til gode og plassbesparende måter å oppbevare tørrfôr på? Evntuelt bilder Siter
tonjek Skrevet 8. Januar 2017 Rapporter Skrevet 8. Januar 2017 Jeg fyller i mindre dunker/bokser, og hiver de store sekkene et sted jeg slipper å se dem [emoji28] Siter
Pixie Skrevet 8. Januar 2017 Rapporter Skrevet 8. Januar 2017 Perfekt tråd, jeg driver og leter etter fortønne selv. TS, det ligger en tråd om det samme på side 5 i foring og ernæring tror jeg... Felleskjøpet har jo, men de er ikke særlig pene. Siter
Maria_ss Skrevet 8. Januar 2017 Forfatter Rapporter Skrevet 8. Januar 2017 Hehe, ja det er jo en løsning. Men det resulterer i at fôret tar opp plass med både dunk og sekk da Tror jeg må dra på clas ohlson i morgen å se om de har noe lurt. Siter
Maria_ss Skrevet 8. Januar 2017 Forfatter Rapporter Skrevet 8. Januar 2017 OK, kanskje admin kan stenge denne tråden også fortsetter vi på den andre? Prøvde å søke uten hell i stad Siter
maysofie Skrevet 8. Januar 2017 Rapporter Skrevet 8. Januar 2017 Har du bod, så hiv tønnene ut dit og fyll på typ Tuppeware-bokser du stabler ved fôringsplassen med noen dagers mengde i 1 Siter
Jeas_89 Skrevet 9. Januar 2017 Rapporter Skrevet 9. Januar 2017 Jeg har disse fra Ikea, og er ganske fornøyd. Stabla de oppå hverandre og skrevet bikkjas navn på lokket. Siter
Annik Skrevet 9. Januar 2017 Rapporter Skrevet 9. Januar 2017 Jeg har slike. De er smale, så da tar de ikke så stor plass i bredden Finnes med og uten motiv av hunder, curver er produsent Siter
simira Skrevet 9. Januar 2017 Rapporter Skrevet 9. Januar 2017 Vi har fôrtønne stående i boden, og 2 stk 5-liters malingsspann i skuffen på kjøkkenet som vi fyller på. Siter
Turb Skrevet 9. Januar 2017 Rapporter Skrevet 9. Januar 2017 Har selve tørrforsekken i en fryser i garasjen og en sånn oppbevaringsboks fra europris (60x40 tror jeg) stående oppå kjøleskapet med for i. Siter
WelshenNemi Skrevet 9. Januar 2017 Rapporter Skrevet 9. Januar 2017 Jeg har Eukanuba fôrtønne i kjelleren, og en 10l smart box fra Clas Ohlson på kjøkkenet. Jeg har bare en hund da Siter
Maria_ss Skrevet 9. Januar 2017 Forfatter Rapporter Skrevet 9. Januar 2017 16 timer siden, Jeas_89 skrev: Jeg har disse fra Ikea, og er ganske fornøyd. Stabla de oppå hverandre og skrevet bikkjas navn på lokket. Kjøpte noen lignende på clas Ohlson i dag. Tror det kan bli perfekt siden vi har en kasse de kan stå på å ikke ta opp gulvplass 2 Siter
Maria_ss Skrevet 9. Januar 2017 Forfatter Rapporter Skrevet 9. Januar 2017 Slik ble det. Var veldig godt å få bedre gulvplass! Takk for alle som kom med forslag 6 Siter
Pixie Skrevet 10. Januar 2017 Rapporter Skrevet 10. Januar 2017 Har funnet flere alternativer på horze.no, både plast og metall. Vel verdt å ta en titt om det er flere som leter! 1 Siter
Recommended Posts