Gå til innhold
Hundesonen.no

Big Brother


Miko

Recommended Posts

Huff. Har aldri syns noe særlig om big brother og hele konseptet. Syns det rett og slett er for dumt og jeg finner ingenting underholdende i det i det hele tatt og det blir bare verre og verre. Så nei kommer nok ikke til å følge med bb.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:)

Herregud, et mer teit konsept skal man lete lenge etter *himle med øynene*

så enig med deg. tenk å gi bort 1 million for det der! tenk på de som trenger de pengene til mat ialde land eller noe sånt , det iriterer meg og over at de lager penge program som kjendis jakten å sånt for å så si: (jeg gleder meg så vanvittig at det er du som kan få disse pengene her, jeg kan ikke få sagt hvor gla jeg er . så ring 800....)

tenk hvor mange som trenger de penga! å så gir de de bort sånn der

jeg får ont i meg når jeg ser på kjendis jakten eller noe sånt pengeprogram . når jeg tenker på de som ikke har det så godt og trenger de pengene mere enn vi ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir nok ikke å sitte klistret til skjermen hver dag nei, men kommer jeg over det en kveld ser jeg nok på det. Mange folk liker big brother. Faktisk 20 000 søkere iår. Big brother er det nærmeste du kommer nakenhet og sex på norsk tv, såklart følger folk med! Det er sånnt nordmenn liker.

At de finner så tåpelige folk syns jeg bare gjør det mer underholdende. ;) Man føler seg selv litt mer lur i toppen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...