Gå til innhold
Hundesonen.no

En regnfull dag på hundemøte (bilder)

Djervekvinnen

Recommended Posts

Skrevet

Idag hadde vi treff med hundene i Bodø. Desverre vind og regn og trasig vær. Men vi gjør jo hva som helst for våre kjære hunder :P Her er noen bilder.

Noen av hundene likte seg best i fjæra.

regn8.jpg

Men de var alle veldig gira på å løpe etter gjenstander

regn7.jpg

Hera syns det var skøy å svømme litt ;)

regn3.jpg

Her er de som var på treffet:

Kiefher med eier :o

regn6.jpg

Buster med eier, og en til som ikke ble med på bildet :o

regn2.jpg

Santo med eier ;)

regn5.jpg

Hera uten eier :P (jeg klarte å lure meg unna)

regn.jpg

Troya med eier ;)

regn4.jpg

Så dro vi hjem våte og slitne etter en dag ute i det fine Nord Norske været. :o

Tok noen flere bilder, bare legg ut :-)

Skrevet

Det ble jo ganske greie å fine bilder. Har ikke jeg en bra kul lue? Med dusk å greier B) . Men for en kontakt da, selv om det var to jenter tilstede :o

Fin dag på tross av været.

Skrevet

Jeg trodde det var rasetreff med en gang jeg:P

Dobberen står sterkt i deres del av landet skjønner jeg :o

Fine hunder da:)

Ps.vi har masse snø hi hi

Skrevet

Ja i de siste 2 årene har dobermann økt veldig i Bodø. Veldig mange som har fått seg et eksemplar. Da jeg fikk valp, var det veldig få som hadde Dobermann, men så etterhvert ploppet det opp fler og fler. :o

Snø ja..Egentlig trives jeg veldig godt uten snø, men når det regner sånn blir jeg lei.. Vi får håpe på bedre vær neste gang! :o

Skrevet

BARE "svartinger"...? Har dere ikke brune der oppe hos dere ?? hihih :o;) Fine bilder uansett. ;)

Hvem er Troya ?? Så ut til å være meget pen. :o

Vi glemmer alltid kamera på våre treff her, vi.... <_<

:o

Skrevet

Har noen få bruninger her. Men ikke mange. Mest svartinger. Troya er fra et kull her i Bodø. Hun er en fin liten tispe, veldig kraftig. Eierne har blitt medlem her nå nylig, så de kan sikkert si mer om avstamningen, og legge ut noen bilder av henne. :o

Ja jeg prøver å huske kamera ofte, idag var det vissnok veldig dårlig fotovær. Bedre lykke neste gang. :o

Du får huske kamera neste gang! :o

Skrevet

Flotte bilder!

Masse herlige dobbiser, Hera spesielt! :o

Hihi, kanskje alle de andre med doberman der oppe i bodø har sett deg å Hera på tur?

Så ut til å være koselig på tross av regnet :o

Skrevet

oi, så tørre og varme dere så ut da! :o Ja, hva gjør vi vel ikke for at hundene skal ha det godt :o

og Hera som la på svøm *brrr*

Skrevet

flotte bilder ja,,har nu enda vondt i nesa etter at hunda kropps-takla mæ ;)

:o:o

ÅÅÅÅÅ herregud at jeg ikke hadde med VIDEO kameraet.!! ;)

;):P

4hunder totalt kanskje 130kg RETT i føttene i 40km`t......!! :o

(slemme vi er.... :P )

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Helt enig! Savner mer aktivitet, ironisk nok, siden jeg ikke har vært aktiv her på snart 20 år. Hadde vært moro å hørt hvordan det gik nå med alle «gamle». For min del handler det nok litt om at småbarnsliv og jobb har tatt mye tid, og det at jeg har vært hundeløs i en del år. Å når jeg skriver n innser jeg også at det handler om at jeg ikke sitter å surfer på pcen lenger, forum fra mobil er ikke helt det samme. 
    • Hadde vært gøy med litt mer aktivitet her inne ja. Føler jeg ser det der ute i den virkelige verden også, er synkende aktivitet på mange arenaer. Her går det fremdeles i hund og konkurranser, mest RL.
    • Veldig synd egentlig at det er blitt sånn. For det var himla gildt her en stund.  Lurer også på hvordan det går med de eldre brukerene, og lurer på om de holder på med hund fortsatt. 
    • Det er et helt greit alternativ for hunder som ikke tåler kylling. Man må nesten prøve det på egen hund for å se om det funker. Jeg har prøvd det bare for gøy, hverken eller synes min hund
    • Tror en vanlig golden hadde passet dere ypperlig, bare vær nøye med linjene. En flat coated hadde også fungert bra.  Jeg har jaktgolden, og har hatt , og kjenner flere. Jeg tror ikke det vil passe for dere, de trenger mer arbeid. En god golden er vel så bra. Dere kan vurdere labrador, de har ofte mer futt i ræva:) Men vær obs på linjer med alt for tunge hunder, og noen hannhunder kan være skikkelig hannhunder med mye hormoner.
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...