Urvana Skrevet 5. Oktober 2016 Rapporter Skrevet 5. Oktober 2016 Hei! Jeg har tenkt meg til Oslo denne uken, og skal da ta med meg hunden min. Vi har tenkt å gå rundt i parkene og være litt turister. :-) Min største bekymring, er hva jeg skal gjøre hvis jeg trenger å gå på do.. Det er vel ikke lov å ha med seg hunden inne på toalettene ved Oslo S, frognerparken el.? Hva gjør jeg i såfall da? Siter
Lillekrapyl Skrevet 5. Oktober 2016 Rapporter Skrevet 5. Oktober 2016 Jeg har hatt med meg hundene inn på offentlig toalett 1 Siter
Cavalierflat Skrevet 5. Oktober 2016 Rapporter Skrevet 5. Oktober 2016 Jeg har hatt med hund på offentlig toalett mange ganger Sent fra min SM-G925F via Tapatalk 1 Siter
Meg Skrevet 5. Oktober 2016 Rapporter Skrevet 5. Oktober 2016 jeg har tatt med bikkja men kommandert den i sitt utenfor døra og holdt den i bånd (med båndet under døra) 3 Siter
Guest Maries Skrevet 5. Oktober 2016 Rapporter Skrevet 5. Oktober 2016 Jeg har også tatt med hunden mange ganger ? Siter
Urvana Skrevet 5. Oktober 2016 Forfatter Rapporter Skrevet 5. Oktober 2016 Så bra! En bekymring mindre [emoji16] Siter
Katharina Skrevet 5. Oktober 2016 Rapporter Skrevet 5. Oktober 2016 Jeg tar med meg alle fire hundene inn. 1 Siter
Gjest Skrevet 5. Oktober 2016 Rapporter Skrevet 5. Oktober 2016 Verste jeg har gjort med hund er å gå på flyplasstoalett-bås.... herregud. Jeg hadde valpen i hendene for jeg syntes det var så skittent på gulvet. Det var helt... merkelig Og alle damene der inne så på meg som forsvant inn i båsen med valp Men når naturen kaller og handicaptoalettet er opptatt, what can ya do. Siter
Guest Yellow Skrevet 5. Oktober 2016 Rapporter Skrevet 5. Oktober 2016 Gjort det mange ganger selv. Ikke brydd meg om skilt alltid heller altså, binder ikke en liten hund hvertfall utenfor uansett hvor få mennesker det er i nærheten. Men aldri gjort på betalingstoaletter, som det jo er det som er på Oslo S? Siter
Guest Maries Skrevet 5. Oktober 2016 Rapporter Skrevet 5. Oktober 2016 Jeg har tatt med hund på toalettet på Nationaltheatret, Oslo s og Oslo City, sikkert flere og som jeg ikke kommer på i farten. Aldri noen som har sagt noe ? Har hatt med store hunder som boxere og liten hund, 6 kg Siter
Recommended Posts