Gå til innhold
Hundesonen.no

Recommended Posts

Skrevet
På 16.9.2016 at 3:15 PM, Turb skrev:

Kanskje litt OT det her også, men er alle fornøyde med orbiloc? Jeg synes de begynner å lyse dårlig ganske fort nemlig - de er jo ganske dyre og jeg forventer egentlig at de skal holde mer enn et par mnder (maxmax - forrige fikk dårligere lys etter to-tre uker) før lyset svekkes betraktelig (hjelper ikke å bytte batteri btw - lyser fremdeles dårlig).

Ser at Hund som hobby skriver de har 3 års garanti, så blir den dårlig på såpass kort tid, ville jeg reklamert :)

Skrevet
På 9/16/2016 at 10:00 PM, Turb skrev:

Har hendt med to separate lys som er kjøpt med ganske lang tids mellomrom i to forskjellige land... nei, har ikke klaget. Siden det også skjedde med det andre så har jeg på en måte antatt at de er sånn...

jeg måtte for en kunde bytte 3 ganger, de sluttet å fungere med en gang. men utenom det, ingen andre. 

Skrevet
11 timer siden, Anette skrev:

jeg måtte for en kunde bytte 3 ganger, de sluttet å fungere med en gang. men utenom det, ingen andre. 

Så det er jeg og en til som har uflaks :D:D hahaha :D 

Skrevet
På 19.9.2016 at 11:11 AM, Turb skrev:

Så det er jeg og en til som har uflaks :D:D hahaha :D 

Du tror vel virkelig ikke at ikke vi har hatt uflaks med de lysene vi også, vel? :D Akkurat samme efraring som deg, selfølgelig :D

• Like 1