Tuvane Skrevet 13. September 2016 Rapporter Skrevet 13. September 2016 Engelske bøker gis bort mot henting (Indre Østfold): Hele Wheel of Time-serien av Robert Jordan (pocket, bortsett fra siste bok som er hardcover) True Blood-serien til Charlaine Harris + et par andre Charlaine Harris-bøker (pocket) The Vampire Diaries-serien (tre pocketbøker - hvorav to bøker inneholder "to bøker") Mange bøker i House of Night-serien, finner dog ikke den første boka "Marked" (pocketbøker, en hardcover). Siter
mushi Skrevet 13. September 2016 Rapporter Skrevet 13. September 2016 Jeg vil gjerne ha Vampire Diaries-serien hvis du kan sende! Betaler selvfølgelig frakt! Siter
Tuvane Skrevet 13. September 2016 Forfatter Rapporter Skrevet 13. September 2016 52 minutter siden, mushi skrev: Jeg vil gjerne ha Vampire Diaries-serien hvis du kan sende! Betaler selvfølgelig frakt! Kan sikkert sende, men litt usikker på porto og hvordan det bør pakkes for å unngå veldig høy porto. Kan se om jeg klarer å pakke det "flatt" i morgen. 1 Siter
mushi Skrevet 13. September 2016 Rapporter Skrevet 13. September 2016 52 minutter siden, mushi skrev: Jeg vil gjerne ha Vampire Diaries-serien hvis du kan sende! Betaler selvfølgelig frakt! Kan sikkert sende, men litt usikker på porto og hvordan det bør pakkes for å unngå veldig høy porto. Kan se om jeg klarer å pakke det "flatt" i morgen. [emoji4] Takk! Siter
Recommended Posts