yoloomg Skrevet 6. September 2016 Rapporter Skrevet 6. September 2016 Har dere tips til noe jeg kan legge inni buret som ikke er så veldig varmt, men kanskje absorberer fukt og ikke lukter særlig? Om en våt og varm hund legger seg der og blir liggende en stund at det tørker litt opp og ikke stinker? Siter
Anooni Skrevet 6. September 2016 Rapporter Skrevet 6. September 2016 Jeg bruker denne i bilen (dirty dog doormat), og er kjempe fornøyd. Blir ikke varm, og en våt og skitten hund er tørr og noenlunde ren innen vi er kommet hjem fra kjøreturen. Skitt og sand legger seg nede i teppet, og er bare å riste av. Like fin etter vask, og fungerer like godt etter flere år Ellers har jeg hørt positive ting om vetbed, men aldri prøvd selv. Synes disse mattene fungerer såpass bra, at jeg kommer ikke til å bytte, ihvertfall. Jeg har langhåret hunder, så mattene har fått testet seg godt Siter
Polfarer Skrevet 6. September 2016 Rapporter Skrevet 6. September 2016 Min har en tynn memoryfoammadrass med vetbed med antiskli på toppen Sent fra min Nexus 5X via Tapatalk Siter
simira Skrevet 6. September 2016 Rapporter Skrevet 6. September 2016 Odin har fått dirty dog mat fra Rusta, veldig fornøyd med den. Vetbed funker også. 1 Siter
Malamuten Skrevet 6. September 2016 Rapporter Skrevet 6. September 2016 Vetbed bruker vi her, fornøyd med det. Ellers ville jeg satset på dirty dog mat Siter
Tonje Skrevet 6. September 2016 Rapporter Skrevet 6. September 2016 Dirty dog mat i bilburet og fornøyd så langt. Whippeten slipper å ligge på veldig vått underlag etter turer i vått terreng og sheltien slipper å bli for varm Siter
Snoffe Skrevet 6. September 2016 Rapporter Skrevet 6. September 2016 Jeg bruker en annen variant av Dirty dog matte som heter doggy soggy. Er veldig fornøyd med å ha den i bilen. før når jeg hadde border collie så brukte jeg bare den matten. Nå bruker jeg en madrass i bunnen og matten oppå til whippeten. Siter
yoloomg Skrevet 7. September 2016 Forfatter Rapporter Skrevet 7. September 2016 Takk for alle svar! Går nok til innkjøp av en slik Dirty Dog matte Siter
Guest Yellow Skrevet 7. September 2016 Rapporter Skrevet 7. September 2016 Finnes mange baderomsmatter liknende Dirty Dog. Ett eksempel: http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/40211213/ Siter
TrasselTrollet Skrevet 8. September 2016 Rapporter Skrevet 8. September 2016 Jag har sådana ikeamattor som det länkas till ovan. Är supernöjd med dem. De kommer ju dessutom i massor av kul färger. Siter
Recommended Posts