Paranomia Skrevet 1. September 2016 Rapporter Share Skrevet 1. September 2016 Ikke fryktelig spennende dag i dag, men legger ut likevel når jeg først har tatt bildene 00.00: Pluto ligger og sover - og vi er på vei i seng 01.00: Ikke bare å legge seg med denne gjengen i senga 10.00: Spiser frokost. Latmannsfrokost Tilbud på Rema 1000... Kl 11.00: Prøver å få pusene til å stå opp siden fuglene flyr løst på soverommet på dagtid og jeg dermed skulle slippe ut fuglene. Var bare å begynne å lempe de ut 12.00: Stakkars, Bjørn ser jo helt teit ut... Skal dusje, Bjørn blir alltid med. 13.00: Sove litt... 14.00: Våkner opp til et trøtt fjes 15.00: Kan ikke være like heldig hver gang.. 16.00: Den ene nydelige kattungen vi har i fosterhjem Jeg har aldri vært noen fan av sorte katter, men den her er en utrolig herlig sjel altså 17.00: Ser til at maten tiner ordentlig så det er klart til middag. Potetene tinte de, men de ble også potetmos Sååå jeg skal ikke fryse ferdigkokte poteter igjen ihvertfall Ida ble iallefall glad 18.00: Ferdig med middag, forbereder allergivaksinen til Pluto 19.00: Ute og sjekker til Ida som ikke ville være inne i dag. Pent vær å sole seg i og rote i hagen i det jo! Hun hadde fått en grise-is men den ble bare full av jord. Spiste opp alt likevel da så kan ikke ha vært så ille 20.00: 20.01 faktisk Bjørn og jeg skal ut å gå tur med to chihuahuadamer han er fryktelig glad i 22.00: En kjapp tur innom Rema 1000 på vei hjem igjen - de hadde fortsatt tilbud på salat. Jeg er et svakt, svakt menneske 23.00: Ida er på vei inn i prinsesseslottet sitt for kvelden. Ordentlige prinsesser må selvsagt ha prinsesseslott Selv om det tar halve stua... 00.00: Ute og fikser marsvina for kvelden. Alle blir like gira hver gang det er påfyll av pellets, "fersk" pellets smaker sååå mye bedre enn den gamle (og samme) pelletsen som var der fra før av Og med det er det natta her. Snart. Skal bare først 11 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Perfect Image Skrevet 1. September 2016 Rapporter Share Skrevet 1. September 2016 Haha så herlig med grisen med eget slott! Den likte jeg. Ønsker meg gris til våren, men tror nok ikke jeg klarer å få det igjennom Har dere fuglene løse på soverommet? Gjør de ikke fra seg da, eller kan man husrentrene fugler ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paranomia Skrevet 1. September 2016 Forfatter Rapporter Share Skrevet 1. September 2016 Akkurat nå, Perfect Image skrev: Haha så herlig med grisen med eget slott! Den likte jeg. Ønsker meg gris til våren, men tror nok ikke jeg klarer å få det igjennom Har dere fuglene løse på soverommet? Gjør de ikke fra seg da, eller kan man husrentrene fugler ? Ja de er løse på dagtid Og jo, de gjør fra seg Men de har en sånn pinnedings med underlag over buret så de sitter stort sett og gjør fra seg der. Har hatt de løst der leenge og bare funnet en klatt i senga. Et par på veggen og sånn da men det gjør ikke såå mye Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stine Skrevet 2. September 2016 Rapporter Share Skrevet 2. September 2016 Herlige dyr! Pluto er bare så nydelig Også en seng full av katter Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 2. September 2016 Rapporter Share Skrevet 2. September 2016 Ida må jo være den kuleste prinsessa, ever Og helt sikker på at pusene håper du skal glemme å lempe dem ut... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paranomia Skrevet 2. September 2016 Forfatter Rapporter Share Skrevet 2. September 2016 1 time siden, Stine skrev: Herlige dyr! Pluto er bare så nydelig Også en seng full av katter Hihi 38 minutter siden, Raksha skrev: Ida må jo være den kuleste prinsessa, ever Og helt sikker på at pusene håper du skal glemme å lempe dem ut... Ja, det hadde vært noe for dem Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LØJ Skrevet 2. September 2016 Rapporter Share Skrevet 2. September 2016 Jeg vil bli gjenfødt som et dyr (hvasomhelstegentlig) og bo hos deg 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts