Gå til innhold
Hundesonen.no

Førstegangshund - puddel?


SofieAurora
 Share

Recommended Posts

Burde vel lagt inn emnet her enn i "Hundeprat".. :innocent:

Hei!

Jeg driver å snuser på hvilken hunderase jeg skal skaffe meg som min aller første egne iløpet av de neste to årene som kommer. Jeg har snust på forskjellige raser, men etter å ha pratet med et par folk som er gode med hunder, så har jeg kommet fram til at kanskje puddel vil være en grei førstegangshund. Er det noen puddeleiere her som kan fortelle meg litt om valpetiden, de første årene og deres erfaringer med puddel? :icon_redface:

Jeg er da interessert i en storpuddel og om det er noen som har et oppdrett eller vet om et oppdrett på storpuddel i Oslo - Akershus og omegn som kan komme med gode forslag og erfaringer med de så setter jeg stor pris på det! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, MaritaS skrev:

I november er det dogs for all i Lillestrøm. Der bruker puddelklubben å ha rasestand hvor man kan få hilse på pudler i alle størrelser og pratet med rasefolk. Anbefaler deg sterkt å ta en tur innom der :)

Jeg skal på Dogs4All uansett så da kan jeg jo ta en tur innom! Takk for svar! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, MaritaS skrev:

I november er det dogs for all i Lillestrøm. Der bruker puddelklubben å ha rasestand hvor man kan få hilse på pudler i alle størrelser og pratet med rasefolk. Anbefaler deg sterkt å ta en tur innom der :)

Jeg skal på Dogs4All uansett så da kan jeg jo ta en tur innom! Takk for svar! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...