Gå til innhold
Hundesonen.no

Ulldekken


tonjek
 Share

Recommended Posts

19 minutter siden, tonjek skrev:

Noen som kan anbefale et godt ulldekken? emoji4.png

Richo sitt ulldekken er supert dersom det passer i brystet. Det er litt romslig der og absolutt ikke optimal fasong for alle hunder. 

Hører veldig mye skryt om ulldekken fra Canelana, vurderer å kjøpe et til Lykke :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, tonjek skrev: Noen som kan anbefale et godt ulldekken? [emoji4]

Richo sitt ulldekken er supert dersom det passer i brystet. Det er litt romslig der og absolutt ikke optimal fasong for alle hunder. 

Hører veldig mye skryt om ulldekken fra Canelana, vurderer å kjøpe et til Lykke :ahappy:

Richo sitt er helt håpløst å få tak i... De har sluttet å selge det [emoji17] Han hadde et da han var liten, og likte det godt.

Har også hørt mye bra om Canelana, men det koster jo litt. Tenkte å prøve et på neste stand jeg finner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har Richo sitt ulldekken i størrelse 40 cm over ryggen. Ikke brukt. Men det er som mokken sier, romslig i brystet. Passet ikke helt optimalt til basenjien jeg hadde, som var ganske smal i brystet.

Jeg trenger et i 60 [emoji28]

Vet ikke hvordan det vil passe ham nå, men det han hadde da han var liten, passet veldig fint den gangen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest lijenta
35 minutter siden, bie skrev:

Tror faktisk vi har noen av Richo sine liggende på jobb, rester fra i fjor. Veldig utplukka i størrelsene, men kan sjekke neste gang jeg jobber ;) 

Kan du sjekke for meg også. Trenger vel 65 eller 70

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...