Gå til innhold
Hundesonen.no

Treningsgrupper passering


Lotus
 Share

Recommended Posts

Hei!

Jeg prøver å finne treningsgrupper for passeringer. Der deltakere kan stille som figuranter for hverandre. 

Her tenker jeg særlig på syklister, joggere eller andre hunder. Er det noen som kjenner til slike

eller som er interessert å være med på dette?

Må være i Oslo og/ eller Akershus.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bor helt oppe i Sørum men jeg er villig til å "flytte" på meg for å få til dette. Det som er viktig er å finne et egnet sted. Har en nå i Ås og en i Asker så er litt avstander her men som sagt hindrer ikke meg. Er jo riktignok greit at vi kan holde på en stund dersom det er et stykke å kjøre :) 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Lotus skrev:

Jeg bor helt oppe i Sørum men jeg er villig til å "flytte" på meg for å få til dette. Det som er viktig er å finne et egnet sted. Har en nå i Ås og en i Asker så er litt avstander her men som sagt hindrer ikke meg. Er jo riktignok greit at vi kan holde på en stund dersom det er et stykke å kjøre :) 

 

Jeg bor i Skedsmo :) hva slags hund har du? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

56 minutter siden, Polfarer skrev: Jeg kan være interessert i å være med på noe slikt [emoji4] Holder til i Ås frem til oktober.

Sent fra min Nexus 5X via Tapatalk

Har du bil og ikke er avhengig at det trenes i umiddelbar nærhet?

Bil har jeg så det er ikke noe problem (og store snille hunder). Hvis dere har egnet sted å trene så er det ikke noe problem for meg å kjøre ett stykke.

Ellers har vi veldig fine områder å trene på her :)

Sent fra min Nexus 5X via Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil gjerne være med. Har en idiotkelpie på 14 mnder. Han er veldig snill mot alle han møter løs og klikker ape når han møter dem i bånd... Bor på Råholt og er flyttbar :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Turb skrev:

Søren har planlagt tur med turgruppa onsdag kveld. Neste uke er jeg i Sverige, men uka etter der er jeg tilbake i jobb og kan få til noe på ettermiddag kveld?

Opptatt torsdag og fredag også? 

Ellers ordner vi noe når du er tilbake ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Turb skrev: Søren har planlagt tur med turgruppa onsdag kveld. Neste uke er jeg i Sverige, men uka etter der er jeg tilbake i jobb og kan få til noe på ettermiddag kveld?

Opptatt torsdag og fredag også? 

Ellers ordner vi noe når du er tilbake ?

Jeg er ledig både torsdag og fredag. Torsdag kan jeg når som helst etter 14.00 og fredag er jeg litt usikker på da jeg må ha veterinær fra MT til å se på hesten før den skal utenlands. Men regner med at de er her før 16.00 :)

Sent fra min Nexus 5X via Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...