marim Skrevet 1. Juli 2016 Rapporter Skrevet 1. Juli 2016 Hei igjen Nytt spørsmål i dag. Jeg har en superstresset hund, han slapper liksom aldri helt av.. Jeg har blitt tipset om det som heter adaptil feromon og har bestemt meg for å gi det et forsøk. Det jeg da lurer på er såklart om noen har erfaringer av bruk av adaptil, og om hvilket produkt dere da brukte. Halsbånd, sånn i stikkontakten eller spray? Siter
MorBilly Skrevet 1. Juli 2016 Rapporter Skrevet 1. Juli 2016 Jeg har brukt halsbåndet flere ganger og synes vi har hatt veldig god effekt av det. Sprayen har vi også prøvd uten at vi synes det har like god effekt. Siter
marim Skrevet 1. Juli 2016 Forfatter Rapporter Skrevet 1. Juli 2016 36 minutter siden, MorBilly skrev: Jeg har brukt halsbåndet flere ganger og synes vi har hatt veldig god effekt av det. Sprayen har vi også prøvd uten at vi synes det har like god effekt. Okei Kan jeg spørre om hvor du kjøpte det? Siter
Wilhelmina Skrevet 1. Juli 2016 Rapporter Skrevet 1. Juli 2016 Bruker diffuseren (stikkontakt), synes den fungerer kjempebra Siter
Guest Maries Skrevet 1. Juli 2016 Rapporter Skrevet 1. Juli 2016 Bruker halsbånd og Iharmoni. Merker forskjell ? Iharmoni får du hos en del veterinærer. Halsbåndet bestiller jeg fra zoomarked Siter
Polfarer Skrevet 1. Juli 2016 Rapporter Skrevet 1. Juli 2016 Har testet adaptil halsbånd og tabletter på min. Brukte halsbåndet til vanlig og tablettene i to perioder hvor hunden var litt stresset på grunn av mye som foregikk utenfor leiligheten når hun var hjemme alene. Greit fornøyd med effekten Sent fra min Nexus 5X via Tapatalk Siter
MorBilly Skrevet 2. Juli 2016 Rapporter Skrevet 2. Juli 2016 13 timer siden, marim skrev: Okei Kan jeg spørre om hvor du kjøpte det? Vi kjøpte det hos dyrlegen, men som en annen skriver her kan det vel bestilles også. Men kan være greit å snakke med en veterinær første gangen syns jeg. Siter
mokken Skrevet 2. Juli 2016 Rapporter Skrevet 2. Juli 2016 Brukte adaptil adapter i forbindelse med flytting for endel år siden. Ene hunden stresset veldig den første tiden når jeg var på jobb. Opplevde at det hadde god effekt på henne Siter
Guest Yellow Skrevet 3. Juli 2016 Rapporter Skrevet 3. Juli 2016 Noen som har noen formening om hvordan andre hunder tolker at en hund lukter av dette? Siter
Anette Skrevet 3. Juli 2016 Rapporter Skrevet 3. Juli 2016 Mange dyrebutikker selger også adaptil. Veldig fornøyd med spray til bur, bil og slike ting. Siter
Turb Skrevet 3. Juli 2016 Rapporter Skrevet 3. Juli 2016 2 timer siden, Yellow skrev: Noen som har noen formening om hvordan andre hunder tolker at en hund lukter av dette? Har hatt to tidligere hunder som jeg har brukt halsbånd på i perioder og ingen hunder har reagert noe annerledes på dem med halsbånd. Siter
Frida og fuglehundene Skrevet 3. Juli 2016 Rapporter Skrevet 3. Juli 2016 Har prøvd halsbånd og den for å sette i stikkontakta. Prøvd på to hunder, ingen effekt. Også prøvd iharmoni uten noe effekt. Siter
Rocket Skrevet 3. Juli 2016 Rapporter Skrevet 3. Juli 2016 Kan dette være noe for en lydvar hund? Han er i utgangspunktet ikke glad i skarpe lyder. Dopest på nyttår og ved tordenvær, han har med alderen blitt verre og stresser nå også ved litt heftig regnvær. (Svigers hund) Siter
Anette Skrevet 3. Juli 2016 Rapporter Skrevet 3. Juli 2016 Kan dette være noe for en lydvar hund? Han er i utgangspunktet ikke glad i skarpe lyder. Dopest på nyttår og ved tordenvær, han har med alderen blitt verre og stresser nå også ved litt heftig regnvær. (Svigers hund) Serene um eller iharmoni kan være greit å begynne på i god tid før nyttår ol. Kanskje man kan slippe superdop. Mange kunder har vært veldig fornøyd med serene um. Sent fra min SM-G930F via Tapatalk Siter
Wilhelmina Skrevet 4. Juli 2016 Rapporter Skrevet 4. Juli 2016 7 timer siden, Anette skrev: Serene um eller iharmoni kan være greit å begynne på i god tid før nyttår ol. Kanskje man kan slippe superdop. Mange kunder har vært veldig fornøyd med serene um. Jeg er også godt fornøyd med Serene UM. Synes det fungerte bedre enn Iharmoni her. Siter
Recommended Posts