Gonzy Skrevet 4. Juni 2016 Rapporter Skrevet 4. Juni 2016 Kjæresten og jeg har bestemt oss for at nå er det på tide med hund, etter å ha snakket om det i et halvt år er det i det minste på tide å begynne å lete. Vi ønsker oss engelsk staffordshire Bull terrier, men er rimelig grønne på hvilke oppdrettere vi skal satse på. Så jeg tenkte å spørre her. Kanskje noen vet om oppdrettere på østlandet? Siter
mushi Skrevet 5. Juni 2016 Rapporter Skrevet 5. Juni 2016 Har dere tatt kontakt med raseklubben? De har oversikt over hvilke kull som er godkjente i forhold til krav og hva som anbefales av tester på foreldre før kull Siter
Gonzy Skrevet 5. Juni 2016 Forfatter Rapporter Skrevet 5. Juni 2016 Nei det har vi ikke gjort. Jeg visste ikke at det var vanlig. Blir det Norsk Terrierklubb? Siter
Pixie Skrevet 5. Juni 2016 Rapporter Skrevet 5. Juni 2016 http://www.norskterrierklub.no/nb-NO/Staffordshirebull.aspx Siter
xxx12345 Skrevet 5. Juni 2016 Rapporter Skrevet 5. Juni 2016 3 timer siden, Gonzy skrev: Nei det har vi ikke gjort. Jeg visste ikke at det var vanlig. Blir det Norsk Terrierklubb? Alltid lurt å sjekke med raseklubb, finne ut hvilke minimumskriterier de anser for nødvendige for at hunder skal i avl, da med tanke på raserelaterte sykdommer hovedsaklig. 2 Siter
Recommended Posts