44076 Skrevet 1. Juni 2016 Rapporter Share Skrevet 1. Juni 2016 hei, jeg begynner å få dorlig tid på meg på å velge navn i og med at jeg skal hente valpen om 3 dager. jeg har tenkt på veldig mange navn, for eksempel elliot, nico og milo. men til slutt endte jeg opp med at jeg vil ha et disney navn. har derfor tenkt på Pongo (faren til dalatinerne i 101 dalamtinere). jeg har også tenkt litt på koda ( den lille bjørnen i min bror bjørn) hvis noen kommer på noen disney karakterer så er det bare å komme med dem. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
laikamor Skrevet 1. Juni 2016 Rapporter Share Skrevet 1. Juni 2016 Rulle, Lucky, Landstrykeren, Simba, Skar, Timon, Pumba Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simira Skrevet 1. Juni 2016 Rapporter Share Skrevet 1. Juni 2016 Milo er da et Disneynavn. Kovu et ikke veldig vanlig et (men minst tre hunder i Norge som heter det). 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SofieAurora Skrevet 1. Juni 2016 Rapporter Share Skrevet 1. Juni 2016 Akela er navnet på lederen i ulveflokken som Mowgli tilhører i Jungelboken. Har alltid elsket det navnet 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
idaemiliee Skrevet 1. Juni 2016 Rapporter Share Skrevet 1. Juni 2016 Koda ble navnet på valpen jeg skal hente. Hadde virkelig ikke peiling på hva jeg skulle navngi ham, men etter å høre og se hvordan han er, var det ingen tvil om hva han skulle hete selv om det stod mellom mange navn. So behold for mange Disney-navn! Kenai Rusk Denahi Sitka Fant Trofast Jack Joe Boris Tony Pedro Scott Pluto Mikke/Mickey Figaro Goofy Max Ludvig (von drake) Milton Gustav Spike Gus Butch Mufasa Kovu Simba Nuka Timon Rafiki Zazu Ted Banzai Abu Aladdin/ Ali Jafar Rajah Baloo Baghera Mowgli Shere Kahn Akhela (også en av mine absolutte favoritter) Rama Tabaqui Jacala Nathoo Disney Angus Bernard Bolt Boomer Bruno Buzz Chip Cooper Todd Cody Doc Dumbo Duke Happy Jake Jiminy Jumbo Kahn Meeko Merlin Michael/Mike Nemo Oliver Pascal Peter Percy Philip Rafa Rex Stefan Stitch Timo Tigger Tito Tramp Yeller Bambi Dakota Perry Sully Hercules Thomas O'Malley Toulouse Napoleon Lafayette Pongo Alonzo Roger Herbert Klaus Rulle Lucky Pepper Prince Scooter Sniff Bravo Buttons Junior Jake Bob Skipper Buddy Ralph Smokey Rufus Chase Bongo Otto Toffee Flip Thunder Småen Og gratulerer så masse med valp! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
44076 Skrevet 1. Juni 2016 Forfatter Rapporter Share Skrevet 1. Juni 2016 tusen takk for svar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wildlife Skrevet 4. Juni 2016 Rapporter Share Skrevet 4. Juni 2016 På Wednesday, June 01, 2016 at 4:31 PM, Rora skrev: Akela er navnet på lederen i ulveflokken som Mowgli tilhører i Jungelboken. Har alltid elsket det navnet Likte dette navnet i vår beskjedne tenking på navn til tispe. Vet ikke om det var særlig "tispe" navn da men ? har tenkt på "Keela". Så var jo nesten likt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SofieAurora Skrevet 4. Juni 2016 Rapporter Share Skrevet 4. Juni 2016 Akkurat nå, Wildlife skrev: Likte dette navnet i vår beskjedne tenking på navn til tispe. Vet ikke om det var særlig "tispe" navn da men ? har tenkt på "Keela". Så var jo nesten likt? Det er jo veldig likt da! Vet om mange hunder som heter Akilah og det er så godt som likt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wildlife Skrevet 4. Juni 2016 Rapporter Share Skrevet 4. Juni 2016 Akkurat nå, Rora skrev: Det er jo veldig likt da! Vet om mange hunder som heter Akilah og det er så godt som likt. Ja Akilah var også pent☺ hadde lyst å ha ett som var ulikt den første sitt navn men likevel hang litt sammen. Vi har jo Seeko. Så hadde vært gøy med enten Keela eller Akilah. Men vi har et helt år minst å tenke på? kom bare over dette navnet i denne tråden. Det må jeg huske? Beklager trådkupp, TS 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChristinB Skrevet 4. Juni 2016 Rapporter Share Skrevet 4. Juni 2016 Dodger, "hovedhunden" fra Oliver og gjengen, litt rufsete terriertype Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts