Wildlife Skrevet 30. Mai 2016 Rapporter Share Skrevet 30. Mai 2016 Har lyst å dra på utstilling i råde 25-26 juni. Noen som vet om noen overnattingssteder som det er tillat å ha med hund? ett sted fra moss - halden ☺ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sasha&Kiara Skrevet 31. Mai 2016 Rapporter Share Skrevet 31. Mai 2016 De aller fleste hoteller, campingplasser i østfold har lov med hund. Veldig enkelt å finne overnatting uten at det går over lang reisevei Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wildlife Skrevet 31. Mai 2016 Forfatter Rapporter Share Skrevet 31. Mai 2016 2 timer siden, Sasha&Kiara skrev: De aller fleste hoteller, campingplasser i østfold har lov med hund. Veldig enkelt å finne overnatting uten at det går over lang reisevei Takk ☺ prøver å undersøke litt. Vi har nå meldt oss på vertfall ☺ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wildlife Skrevet 2. Juni 2016 Forfatter Rapporter Share Skrevet 2. Juni 2016 Noen som vet hvor denne utstillinga er i råde? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wildlife Skrevet 2. Juni 2016 Forfatter Rapporter Share Skrevet 2. Juni 2016 Har gått på en skikkelig smell XD meldte oss på men alt av overnatting er fullbooka jo. Hadde ikke trodd det skulle være så vanskelig å finne noe :/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SFX Skrevet 2. Juni 2016 Rapporter Share Skrevet 2. Juni 2016 Råde er ikke stort, og Østfold er ikke stort. Hvor har du sjekket i forhold til overnatting? Du har jo reist et stykke, men en klarer å kjøre litt på morgenen. Det skjer ofte at jeg bor en halvtime-time fra utstillingsplassen når jeg overnatter, fordi det gir bedre valgmuligheter enn nærmeste hotell og campingplasser, som da gjerne er smekkfulle av utstillere, med dertilhørende mer bråk og uro. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wildlife Skrevet 2. Juni 2016 Forfatter Rapporter Share Skrevet 2. Juni 2016 1 minutt siden, SFX skrev: Råde er ikke stort, og Østfold er ikke stort. Hvor har du sjekket i forhold til overnatting? Du har jo reist et stykke, men en klarer å kjøre litt på morgenen. Det skjer ofte at jeg bor en halvtime-time fra utstillingsplassen når jeg overnatter, fordi det gir bedre valgmuligheter enn nærmeste hotell og campingplasser, som da gjerne er smekkfulle av utstillere, med dertilhørende mer bråk og uro. Har sjekket moss-sarpsborg-fredrikstad og halden området. Andre forslag? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carro92 Skrevet 2. Juni 2016 Rapporter Share Skrevet 2. Juni 2016 Hvis du har telt, hørt med arrangøren om du kan sove på stevneplassen? mener å huske noen som har sovet der noen ganger i telt og campingvogner Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wildlife Skrevet 2. Juni 2016 Forfatter Rapporter Share Skrevet 2. Juni 2016 Ser kanske ut som jeg har funnet ett sted nå i fredrikstad?? Får sjekke videre i morgen. Eksamen står på planen da så blr vel prøve å sove nå? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polfarer Skrevet 2. Juni 2016 Rapporter Share Skrevet 2. Juni 2016 Vestby hotell og hyttepark har sikkert noe ledig. Ligger rett ved E6, men det er bompenger mellom der og Råde da [emoji14] Sent fra min Nexus 5X via Tapatalk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SFX Skrevet 2. Juni 2016 Rapporter Share Skrevet 2. Juni 2016 9 minutter siden, Wildlife skrev: Har sjekket moss-sarpsborg-fredrikstad og halden området. Andre forslag? Nå vet jeg ikke hva du ønsker, men Quality hotell i Sarpsborg er sterkt anbefalt av andre, vet jeg - der er også badeland, så en kan ha moro etter utstillingen på lørdag. Det er flyplass på Rygge, og det er et Marché ikke langt unna som reklamerer for gode priser for overnatting og frokost-pakke hver gang jeg kjører forbi. Fredrikstad har mange hotell. Vestby har en campingplass jeg vet det har vært utstillinger på, så de godtar nok hund i hytta, og det er ikke mer enn 30 minutter fra utstillingen. Jeg syntes bare det høres rart ut at ALT er fullbooket så tidlig i sesongen. Det hender også at folk som har booket overnatting før utstillingen finner ut at de ikke skal dra likevel, og kansellerer bookingen når PM kommer og de ser at hunden er naken/drektig/syk. Så noen ganger er det lettere å finne overnatting torsdagen før enn to uker før. Men da skal en jo ha is i magen også, og litt flaks. Rådeutstillingen er vel ikke den med flest tilreisende, jeg kjører for eksempel opp og ned begge dager når det er under to timer en vei. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wildlife Skrevet 3. Juni 2016 Forfatter Rapporter Share Skrevet 3. Juni 2016 Jeg har sendt mail til alle disse? å alt er fullbooka. Men fikk napp hos fredrikstad hotell. Selv om vi kunne tenkt oss campinghytte. Men kan ikke få i pose og sekk? vi reiser ikke opp med noen tanker om å gjøre det bra pga hvordan pelsen ser ut nå. Men vi ville ha opplevelsen og så håpet vi å ta en kjapp sverigetur i tillegg? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Justisia Skrevet 3. Juni 2016 Rapporter Share Skrevet 3. Juni 2016 Har du sjekket Utne Camping? Så har du Høysand Camping Du kan også sjekke Feriehjemmet Sjøstrand (har ikke link) Det er noe i Skiptvet som heter Glennetangen Feriesenter Fredrikstad Motell og Camping Selve utstillingen er enkel å finne frem til. Råde er ikke verdens navle, og finner man "sentrum, hvor det bl.annet er en meget innholdsrik hunde-og katteutstyrsforretning, så er du nesten fremme. Det står skiltet mot idrettsparken.Link Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts