Gå til innhold
Hundesonen.no

Gratis hundemassasje?


Recommended Posts

Hei!

Jeg trenger praksishunder til utdannelsen min.

Du kan lese mer om massasjebehandlingen på nettsiden min :) 

Praksisbehandlingen er selvfølgelig gratis! 

Jeg utfører behandlingen på Smådyrklinikken Langhus(følg link for adresse) etter åpningstid denne uken, førstkommende helg, mandag eller tirsdag i neste uke. I neste uke er det mulighet for behandling på dagtid. Jeg jobber på Smådyrklinikken Langhus og ettersom jeg ikke har bil er dette det beste stedet å utføre behandlingen.

Ta kontakt på SMS eller epost hvis du har en hund (eller flere...) som du ønsker å få massert, så avtaler vi tid :)

Linn Jensen
SMS: 45 26 26 95
Epost: bikkjehuset@gmail.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Polfarer skrev:

Hvis du trenger noen senere i juni tror jeg mine to gjerdet stiller opp. Men vi er ikke i Norge før om noen uker emoji14.png

Sent fra min Nexus 5X via Tapatalk

Hei!

Eksamen min er 9-12.juni men hvis du ønsker så kan jeg godt behandle hunden din en helg etter dette. Hvis det blir i løpet av juni skal du få det gratis :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Polfarer skrev: Hvis du trenger noen senere i juni tror jeg mine to gjerdet stiller opp. Men vi er ikke i Norge før om noen uker [emoji14]

Sent fra min Nexus 5X via Tapatalk

Hei!

Eksamen min er 9-12.juni men hvis du ønsker så kan jeg godt behandle hunden din en helg etter dette. Hvis det blir i løpet av juni skal du få det gratis [emoji4]

Sender deg en mail i løpet av noen få dager jeg :) Litt usikker på akkurat når vi er tilbake i Norge, men det blir uansett før siste uka i juni. Vi betaler gjerne for behandling! Spesielt eldste på 7 år har nok godt av en skikkelig massasje :)

Sent fra min Nexus 5X via Tapatalk

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...