Guest Belgerpia Skrevet 25. Mai 2016 Rapporter Share Skrevet 25. Mai 2016 Kjøpte strikkbånd til dødsgjengen - trodde det var sånne fine "kjørestrikker", men så er det bare "hyggelige" gå tur bånd med strikk i. Ny pris er kr 289,- Jeg selger de for 150,- pr. stykk - brukt 300 meter. 20mm - dvs. den tynneste. http://www.nkkbutikken.no/butikk/hundeutstyr/elastisk-kobbel/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Belgerpia Skrevet 27. Mai 2016 Rapporter Share Skrevet 27. Mai 2016 Ingen? Fine bånd å gå tur med altså, men min intensjon var å ha de som "lett trekk i magebelte" og der er ikke strikken hard nok, men myk nok til behagelig bånd tur. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tmp Skrevet 27. Mai 2016 Rapporter Share Skrevet 27. Mai 2016 Kanskje interessert, må tenke litt.. Har du to? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Belgerpia Skrevet 27. Mai 2016 Rapporter Share Skrevet 27. Mai 2016 6 timer siden, tmp skrev: Kanskje interessert, må tenke litt.. Har du to? Jeg har tre he he he - tenk i vei, de ligger her og blomstrer. De er forøvrig med refleks. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tmp Skrevet 27. Mai 2016 Rapporter Share Skrevet 27. Mai 2016 1 time siden, Belgerpia skrev: Jeg har tre he he he - tenk i vei, de ligger her og blomstrer. De er forøvrig med refleks. Har et allerede, men funderer på om jeg skal ha et til, så begge ungene kan ha hunden rundt livet når de turer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjornal Skrevet 29. Mai 2016 Rapporter Share Skrevet 29. Mai 2016 Solgt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Belgerpia Skrevet 1. Juni 2016 Rapporter Share Skrevet 1. Juni 2016 På Sunday, May 29, 2016 at 10:57 AM, Bjornal skrev: Solgt? Nope Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjornal Skrevet 1. Juni 2016 Rapporter Share Skrevet 1. Juni 2016 På Sunday, May 29, 2016 at 10:57 AM, Bjornal skrev: Solgt? Nope Er det de korte? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjornal Skrevet 1. Juni 2016 Rapporter Share Skrevet 1. Juni 2016 Ser de er like lange nå. Send meg en pm så ordner vi detaljer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tmp Skrevet 1. Juni 2016 Rapporter Share Skrevet 1. Juni 2016 På 27.5.2016 at 4:33 PM, Belgerpia skrev: Jeg har tre he he he - tenk i vei, de ligger her og blomstrer. De er forøvrig med refleks. Jeg vil gjerne ha ett vi reiser på ferie om en og en halv uke og blir borte en mnd...kan vi ordne da, ev om vi kan treffes i sentrum (du jobber i Oslo sant?) ila en arbeidsdag? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Belgerpia Skrevet 2. Juni 2016 Rapporter Share Skrevet 2. Juni 2016 6 timer siden, tmp skrev: Jeg vil gjerne ha ett vi reiser på ferie om en og en halv uke og blir borte en mnd...kan vi ordne da, ev om vi kan treffes i sentrum (du jobber i Oslo sant?) ila en arbeidsdag? Ja, jeg jobber på Bryn - men jeg kan hive det i posten jeg, det går fint Om du vil det. Bare send meg PM med adresse. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Justisia Skrevet 2. Juni 2016 Rapporter Share Skrevet 2. Juni 2016 Har du noen igjen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Belgerpia Skrevet 2. Juni 2016 Rapporter Share Skrevet 2. Juni 2016 2 timer siden, Justisia skrev: Har du noen igjen? Ja, jeg har ett igjen Under forutsetning av at tmp skal ha det ene (ellers har jeg to) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Justisia Skrevet 2. Juni 2016 Rapporter Share Skrevet 2. Juni 2016 Akkurat nå, Belgerpia skrev: Ja, jeg har ett igjen Under forutsetning av at tmp skal ha det ene (ellers har jeg to) Da vil jeg gjerne ha det. Kan du sende det? Tar gjerne det andre og om tmp ikke skal ha det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Belgerpia Skrevet 2. Juni 2016 Rapporter Share Skrevet 2. Juni 2016 46 minutter siden, Justisia skrev: Da vil jeg gjerne ha det. Kan du sende det? Tar gjerne det andre og om tmp ikke skal ha det. Send meg navn og adresse Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tmp Skrevet 2. Juni 2016 Rapporter Share Skrevet 2. Juni 2016 1 time siden, Belgerpia skrev: Ja, jeg har ett igjen Under forutsetning av at tmp skal ha det ene (ellers har jeg to) Jeg vil ha ett og du kan gjerne sende Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjornal Skrevet 2. Juni 2016 Rapporter Share Skrevet 2. Juni 2016 Oook, så borte nå da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Belgerpia Skrevet 2. Juni 2016 Rapporter Share Skrevet 2. Juni 2016 Plutselig ville alle ha...... og en utenom på privaten. Så svusj.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts