Gå til innhold
Hundesonen.no

Selger FarCry Primal (Xbox One)

Recommended Posts

Fantastisk spill! :D Det er et historiespill, og jeg kommer ikke til å spille gjennom mer enn denne ene gangen. Koste meg glugg ihjel med dette fra nyttår og utover!
CDen er såklart i god stand og har kun vandret mellom coveret og Xboxen.

280,- inkludert frakt, eller du kan hente det hos meg (utenfor Horten) for 250,- :) . Ligger på nettet til 400,- nå. 
FarCryPrimal_Packshot_XONE_2D_PR_151006_

ZZfar_cry_primal_sting_bombs.jpg?itok=0lYJ

far-cry-primal-black-wolf.jpg

fccbpg5n1hhf7h4apii5.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Shlush skrev:

Har ikke xbox men har du lyst til å fortelle litt kort om hva spillet handler om? :-)

Ja! Du er den siste i din klan (huleboere), de andre dør i et dyreangrep. Du tror du er alene i verden i dalen der du bor, men så finner du noen andre som deg. Du former ny landsby, og kort fortalt så handler spillet om historien omkring de forskjellige stammene rundt i området og hva som skjer med dem/deg. Når du kommer utover i historien kan du oppgradere landsbyen og få tilgang til nye våpen/teknikker. Du må samle inn forskjellige trær, planter, dyreskinn osv for å kunne oppgradere og lage ting. Våpen er typiske ting som spyd, bue, ild, forskjellig mat som gir deg krefter, klubbe.
Du kan også temme dyr som kan hjelpe deg å jakte eller slåss (og noen kan du ri på) :) . Jeg spilte på det letteste, fordi jeg ikke er så god til å snike meg rundt :P ..
Spillet og animasjonene ser veldig bra ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...
På 23.5.2016 at 4:04 PM, Mirai skrev:

Ja! Du er den siste i din klan (huleboere), de andre dør i et dyreangrep. Du tror du er alene i verden i dalen der du bor, men så finner du noen andre som deg. Du former ny landsby, og kort fortalt så handler spillet om historien omkring de forskjellige stammene rundt i området og hva som skjer med dem/deg. Når du kommer utover i historien kan du oppgradere landsbyen og få tilgang til nye våpen/teknikker. Du må samle inn forskjellige trær, planter, dyreskinn osv for å kunne oppgradere og lage ting. Våpen er typiske ting som spyd, bue, ild, forskjellig mat som gir deg krefter, klubbe.
Du kan også temme dyr som kan hjelpe deg å jakte eller slåss (og noen kan du ri på) :) . Jeg spilte på det letteste, fordi jeg ikke er så god til å snike meg rundt :P ..
Spillet og animasjonene ser veldig bra ut.

PCen min greier ikke å dra spillet :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Mirai locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...