Mirai Skrevet 22. Mai 2016 Rapporter Skrevet 22. Mai 2016 Fantastisk spill! Det er et historiespill, og jeg kommer ikke til å spille gjennom mer enn denne ene gangen. Koste meg glugg ihjel med dette fra nyttår og utover! CDen er såklart i god stand og har kun vandret mellom coveret og Xboxen. 280,- inkludert frakt, eller du kan hente det hos meg (utenfor Horten) for 250,- . Ligger på nettet til 400,- nå.
Shlush Skrevet 23. Mai 2016 Rapporter Skrevet 23. Mai 2016 Har ikke xbox men har du lyst til å fortelle litt kort om hva spillet handler om? :-)
Mirai Skrevet 23. Mai 2016 Forfatter Rapporter Skrevet 23. Mai 2016 2 timer siden, Shlush skrev: Har ikke xbox men har du lyst til å fortelle litt kort om hva spillet handler om? :-) Ja! Du er den siste i din klan (huleboere), de andre dør i et dyreangrep. Du tror du er alene i verden i dalen der du bor, men så finner du noen andre som deg. Du former ny landsby, og kort fortalt så handler spillet om historien omkring de forskjellige stammene rundt i området og hva som skjer med dem/deg. Når du kommer utover i historien kan du oppgradere landsbyen og få tilgang til nye våpen/teknikker. Du må samle inn forskjellige trær, planter, dyreskinn osv for å kunne oppgradere og lage ting. Våpen er typiske ting som spyd, bue, ild, forskjellig mat som gir deg krefter, klubbe. Du kan også temme dyr som kan hjelpe deg å jakte eller slåss (og noen kan du ri på) . Jeg spilte på det letteste, fordi jeg ikke er så god til å snike meg rundt .. Spillet og animasjonene ser veldig bra ut.
Shlush Skrevet 20. Juni 2016 Rapporter Skrevet 20. Juni 2016 På 23.5.2016 at 4:04 PM, Mirai skrev: Ja! Du er den siste i din klan (huleboere), de andre dør i et dyreangrep. Du tror du er alene i verden i dalen der du bor, men så finner du noen andre som deg. Du former ny landsby, og kort fortalt så handler spillet om historien omkring de forskjellige stammene rundt i området og hva som skjer med dem/deg. Når du kommer utover i historien kan du oppgradere landsbyen og få tilgang til nye våpen/teknikker. Du må samle inn forskjellige trær, planter, dyreskinn osv for å kunne oppgradere og lage ting. Våpen er typiske ting som spyd, bue, ild, forskjellig mat som gir deg krefter, klubbe. Du kan også temme dyr som kan hjelpe deg å jakte eller slåss (og noen kan du ri på) . Jeg spilte på det letteste, fordi jeg ikke er så god til å snike meg rundt .. Spillet og animasjonene ser veldig bra ut. PCen min greier ikke å dra spillet :-(
Recommended Posts