Gå til innhold
Hundesonen.no

Sov godt, fineste gullet mitt. <3


idaemiliee
 Share

Recommended Posts

Babymammasin❤️ 
Jeg føler meg helt tom uten deg. Det finnes ikke ord for å beskrive hvor smertefullt det er å ikke ha deg hos meg lenger. Det gjør fysisk vondt i hjertet og i kroppen? 
Uansett hva jeg gjorde, var du der. Du var så fantastisk, så vanvittig herlig, helt perfekt! Ingen vil forstå båndet vi hadde, hvor nære vi var eller hvor mye du betød for meg. Du var min verden, mitt alt. Ingenting annet betydde noe så lenge du var i armene mine. Og om jeg kunne, hadde jeg gjort absolutt hva som helst for at du skulle bli frisk, hva som helst for å få deg tilbake ❤️ Jeg er så heldig som fikk ha deg i livet mitt i nesten 5 år. Uansett motgang livet bød på, var du der og gjorde livet komplett. 

Jeg er så lei meg for all sykdom og smerte du har hatt, så uendelig lei meg for at det til slutt ikke var noe mer vi kunne gjøre ? 

Mamma elsker deg mer enn noe annet, hjertet. Du ga meg en bit av hjertet ditt, og tok med deg en del av mitt. Du vil alltid ha en spesiell plass hos meg, som ingen kan ta ifra deg. Og det vil alltid være et tomrom som aldri vil fylles, for ingen kan overgå deg. Men minnene forblir❤️ Jeg ville ikke vært et sekund med deg foruten! 
Jeg er så takknemlig for alt du har vært, for tiden vi fikk sammen, og jeg vil savne deg hver eneste dag❤️ 

Sov godt, fineste gullet ♡ ✨ 
Du er dypt savnet. 
Jeg elsker deg ❤️ 

♡08.04.11 - ✞10.05.16

 

image.jpeg

image.jpeg

  • Like 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Mirai locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...