xxx12345 Skrevet 12. Mai 2016 Rapporter Share Skrevet 12. Mai 2016 https://www.facebook.com/events/102875426766546/?active_tab=posts Hvem skal? Jeg stiller Audi begge dager, er på championatjakt. Vet flere er ute etter championatet der på min rase, så det blir spennende Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zitka Skrevet 12. Mai 2016 Rapporter Share Skrevet 12. Mai 2016 Jeg vil.. Men det er ei uke før termin, så vet jeg burde droppe den.. Men har så lyst Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xxx12345 Skrevet 12. Mai 2016 Forfatter Rapporter Share Skrevet 12. Mai 2016 13 minutter siden, Krutsi skrev: Jeg vil.. Men det er ei uke før termin, så vet jeg burde droppe den.. Men har så lyst Kan vel kanskje bli bittelitt vanskelig å løpe runde etter runde da? Evt effektivt, og snylteren kommer ut litt før tiden Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zitka Skrevet 12. Mai 2016 Rapporter Share Skrevet 12. Mai 2016 3 minutter siden, Line skrev: Kan vel kanskje bli bittelitt vanskelig å løpe runde etter runde da? Evt effektivt, og snylteren kommer ut litt før tiden Jeg fødte 10 dager før termin sist, og da er det jo innafor.. Men det er jo kanskje ikke helt sikkert jeg er i løpeform så snart etter fødselen heller da.. Bill.mrk: gal hundedame edit: du vil ikke prøve deg på å stille whippet da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tutle Skrevet 12. Mai 2016 Rapporter Share Skrevet 12. Mai 2016 Hadde så lyst, men midt i eksamenstiden... Usj Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stine Skrevet 12. Mai 2016 Rapporter Share Skrevet 12. Mai 2016 Fortsatt sur.... Veterinæren tror det spøker for Leangen og! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xxx12345 Skrevet 12. Mai 2016 Forfatter Rapporter Share Skrevet 12. Mai 2016 28 minutter siden, Krutsi skrev: edit: du vil ikke prøve deg på å stille whippet da? Vettu, etter at de flyttet det tilbake til skolen så tør jeg ikke. Underlaget der er så ujevnt at jeg garantert tråkker over om jeg må løpe flere runder i høyere fart enn i snuserringen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siri Skrevet 12. Mai 2016 Rapporter Share Skrevet 12. Mai 2016 13 minutter siden, Line skrev: Vettu, etter at de flyttet det tilbake til skolen så tør jeg ikke. Underlaget der er så ujevnt at jeg garantert tråkker over om jeg må løpe flere runder i høyere fart enn i snuserringen. Og der kom jeg på min fine opptreden i BIS-finalen på Oppdal et år - med en ivrig malamute i snøret gikk jeg realt på snørra rett foran dommerbordet . 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zitka Skrevet 12. Mai 2016 Rapporter Share Skrevet 12. Mai 2016 31 minutter siden, Line skrev: Vettu, etter at de flyttet det tilbake til skolen så tør jeg ikke. Underlaget der er så ujevnt at jeg garantert tråkker over om jeg må løpe flere runder i høyere fart enn i snuserringen. Nei, da er ikke det heldig.. 9 minutter siden, Siri skrev: Og der kom jeg på min fine opptreden i BIS-finalen på Oppdal et år - med en ivrig malamute i snøret gikk jeg realt på snørra rett foran dommerbordet . Jeg har også hatt en opptreden på Oppdal.. I ringen for første gang med rottis.. Og min søte tispe som jeg hadde hatt noen få dager, skulle banke søsteren sin som løp bak og helt brått på meg - hoppet min rundt og slo unna begge beina mine og jeg smalt i bakken mens jeg holdt igjen dritthunden "trenger mer disiplin" sto det på kritikken.. No shit Sherlock.. Det var jo derfor hun ble omplassert i utgangspunktet liksom 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xxx12345 Skrevet 12. Mai 2016 Forfatter Rapporter Share Skrevet 12. Mai 2016 20 minutter siden, Krutsi skrev: Nei, da er ikke det heldig.. Du får spørre @Monab88 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zitka Skrevet 12. Mai 2016 Rapporter Share Skrevet 12. Mai 2016 21 minutter siden, Line skrev: Du får spørre @Monab88 Ohh.. Kanskje det @Monab88; skal du vei? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monab88 Skrevet 12. Mai 2016 Rapporter Share Skrevet 12. Mai 2016 Nei, rasen min får ikke stille der i år Også er jeg mest sannsynlig på trippel utstilling i Danmark den helga. Ellers hadde jeg gjerne gjort det 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shlush Skrevet 13. Mai 2016 Rapporter Share Skrevet 13. Mai 2016 Jeg skal dit :-) Stiller to hunder lørdag, søndag er jeg der som selskapsdame!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trillian Skrevet 13. Mai 2016 Rapporter Share Skrevet 13. Mai 2016 @Line Er Audi gammel nok til å bli sjampis i 2015 dA? 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xxx12345 Skrevet 13. Mai 2016 Forfatter Rapporter Share Skrevet 13. Mai 2016 Akkurat nå, Trillian skrev: @Line Er Audi gammel nok til å bli sjampis i 2015 dA? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xxx12345 Skrevet 30. Mai 2016 Forfatter Rapporter Share Skrevet 30. Mai 2016 Nå synes jeg PM kan komme snart altså Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shlush Skrevet 30. Mai 2016 Rapporter Share Skrevet 30. Mai 2016 1 time siden, Line skrev: Nå synes jeg PM kan komme snart altså Enig!! ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xxx12345 Skrevet 31. Mai 2016 Forfatter Rapporter Share Skrevet 31. Mai 2016 23 timer siden, Shlush skrev: Enig!! ? Jeg spurte på fb når det kom - i løpet av uka, var svaret Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siri Skrevet 31. Mai 2016 Rapporter Share Skrevet 31. Mai 2016 3 minutter siden, Line skrev: Jeg spurte på fb når det kom - i løpet av uka, var svaret Det er vel ikke så veldig uvanlig liksom... selv ikke NKK sender ut PM to uker før Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xxx12345 Skrevet 31. Mai 2016 Forfatter Rapporter Share Skrevet 31. Mai 2016 4 minutter siden, Siri skrev: Det er vel ikke så veldig uvanlig liksom... selv ikke NKK sender ut PM to uker før Det er bare 10 dager til da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siri Skrevet 31. Mai 2016 Rapporter Share Skrevet 31. Mai 2016 5 minutter siden, Line skrev: Det er bare 10 dager til da Vel - det er nesten to uker - og FØR I TIDA fikk man jo ikke PM før tidligst ei uke før. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xxx12345 Skrevet 31. Mai 2016 Forfatter Rapporter Share Skrevet 31. Mai 2016 49 minutter siden, Siri skrev: Vel - det er nesten to uker - og FØR I TIDA fikk man jo ikke PM før tidligst ei uke før. Det hjalp å etterspørre da, for den kom nå 1 hann og 3 tisper - alle tre i åpen klasse (om det ikke kommer en champ eller veteran, noe som er tvilsomt). Edit, søndag er det en til, men siden vi står sist i rasen da så har jeg ingen aning 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts