Gå til innhold
Hundesonen.no

Recommended Posts

Skrevet
13 minutter siden, Krutsi skrev:

Jeg vil.. Men det er ei uke før termin, så vet jeg burde droppe den.. Men har så lyst :( 

Kan vel kanskje bli bittelitt vanskelig å løpe runde etter runde da? Evt effektivt, og snylteren kommer ut litt før tiden :lol: 

Skrevet
3 minutter siden, Line skrev:

Kan vel kanskje bli bittelitt vanskelig å løpe runde etter runde da? Evt effektivt, og snylteren kommer ut litt før tiden :lol: 

Jeg fødte 10 dager før termin sist, og da er det jo innafor.. Men det er jo kanskje ikke helt sikkert jeg er i løpeform så snart etter fødselen heller da.. 

Bill.mrk: gal hundedame

edit: du vil ikke prøve deg på å stille whippet da? :aww: 

Skrevet
28 minutter siden, Krutsi skrev:

edit: du vil ikke prøve deg på å stille whippet da? :aww: 

Vettu, etter at de flyttet det tilbake til skolen så tør jeg ikke. Underlaget der er så ujevnt at jeg garantert tråkker over om jeg må løpe flere runder i høyere fart enn i snuserringen.

Skrevet
13 minutter siden, Line skrev:

Vettu, etter at de flyttet det tilbake til skolen så tør jeg ikke. Underlaget der er så ujevnt at jeg garantert tråkker over om jeg må løpe flere runder i høyere fart enn i snuserringen.

Og der kom jeg på min fine opptreden i BIS-finalen på Oppdal et år - med en ivrig malamute i snøret gikk jeg realt på snørra rett foran dommerbordet :lol:.

• Like 1
Skrevet
31 minutter siden, Line skrev:

Nei, da er ikke det heldig.. 

9 minutter siden, Siri skrev:

Og der kom jeg på min fine opptreden i BIS-finalen på Oppdal et år - med en ivrig malamute i snøret gikk jeg realt på snørra rett foran dommerbordet :lol:.

Jeg har også hatt en opptreden på Oppdal.. I ringen for første gang med rottis.. Og min søte tispe som jeg hadde hatt noen få dager, skulle banke søsteren sin som løp bak og helt brått på meg - hoppet min rundt og slo unna begge beina mine og jeg smalt i bakken mens jeg holdt igjen dritthunden :lol: 

"trenger mer disiplin" sto det på kritikken.. No shit Sherlock.. Det var jo derfor hun ble omplassert i utgangspunktet liksom :lol::lol: 

• Like 2
Skrevet

Nei, rasen min får ikke stille der i år :( Også er jeg mest sannsynlig på trippel utstilling i Danmark den helga.

Ellers hadde jeg gjerne gjort det :)

• Like 1
  • 3 weeks later...
Skrevet
3 minutter siden, Line skrev:

Jeg spurte på fb når det kom - i løpet av uka, var svaret :getlost: 

Det er vel ikke så veldig uvanlig liksom... selv ikke NKK sender ut PM to uker før :P 

Skrevet
5 minutter siden, Line skrev:

Det er bare 10 dager til da :lol: 

Vel - det er nesten to uker :P - og FØR I TIDA fikk man jo ikke PM før tidligst ei uke før. 

Skrevet
49 minutter siden, Siri skrev:

Vel - det er nesten to uker :P - og FØR I TIDA fikk man jo ikke PM før tidligst ei uke før. 

Det hjalp å etterspørre da, for den kom nå :D

1 hann og 3 tisper - alle tre i åpen klasse (om det ikke kommer en champ eller veteran, noe som er tvilsomt).

Edit, søndag er det en til, men siden vi står sist i rasen da så har jeg ingen aning :lol: 

• Like 1