MerlePerle Skrevet 28. April 2016 Rapporter Skrevet 28. April 2016 Til trenger (så klart) Hva bruker dere? Siter
mokken Skrevet 28. April 2016 Rapporter Skrevet 28. April 2016 Jeg bruker skinnkobbelet på 180 cm Bruker forøvrig det samme kobbelet til små lufteturer, samt lp og rallytrening. Har ikke et eget til agility. Siter
Kristiin Skrevet 28. April 2016 Rapporter Skrevet 28. April 2016 Jeg har norwegian open båndet. Og digger det. Bruker det til andre ting også Siter
maysofie Skrevet 28. April 2016 Rapporter Skrevet 28. April 2016 Jeg har to kobbel jeg bruker, et langt og et kort. Et retrieverkobbel på 180cm(?) som jeg bruker om det er mye plass ved start slik at vi kan bevege oss litt, og et agilitybånd jeg fikk i gave som er laget på mål med halsdel og håndtak i neoprene og dobbel nylon på cirka 1m. Dessverre står hele stamtavlenavnet på agilitybåndet, så det må av før vi går inn i ringen, noe som ikke alltid er like greit. De har litt forskjellige bruksområder, på AG/RL-trening foretrekker jeg det korte, stevne det lange med mindre det er svært trangt. Jeg liker hovedsakelig korte kobbel, og bruker somregel kobbel på rundt 1m på trening og stevne Tenker du skinnkobbel med krok og halsbånd, eller noe du kan tre over hodet uten halsbånd? Siter
Renate A Skrevet 28. April 2016 Rapporter Skrevet 28. April 2016 Spørs hva jeg skal bruke det til. Til lydighet har jeg et på litt under en meter, til tur/bygåing 180cm og til tur har jeg et på tre meter Siter
MerlePerle Skrevet 1. Mai 2016 Forfatter Rapporter Skrevet 1. Mai 2016 På 28. april 2016 at 6:21 PM, Renate A skrev: Spørs hva jeg skal bruke det til. Til lydighet har jeg et på litt under en meter, til tur/bygåing 180cm og til tur har jeg et på tre meter Fellestreninger i AG og RL Siter
Renate A Skrevet 2. Mai 2016 Rapporter Skrevet 2. Mai 2016 På 1.5.2016 at 2:53 PM, Nuka skrev: Fellestreninger i AG og RL Hoppet glatt over å legge merke til at det stod Agility Siter
Recommended Posts