Gå til innhold
Hundesonen.no

Rastløshet - smerter?


Recommended Posts

Akkurat nå, Sprettballen skrev:

Jeg ringte og snakket med IF, for jeg skjønte at flere var fornøyd med dem. Snakket med en utrolig hyggelig saksbehandler som syntes det var veldig dumt og teit at Agria ikke dekket operasjonen til Nemi. Han sa at dessverre kunne ikke de gjøre noe når hun allerede feilet noe, og det forstår jeg jo veldig godt. Jeg spurte hva en forsikring på Blitz ville koste hos de, og den kom på over 5000 i året, nå betaler jeg 2560,- i året for henne hos Agria. Riktignok har jeg 2000 i fast egenandel +15% bevegelig egenandel hos Agria, kontra kun 20% bevegelig egenandel hos IF, men hvis det skal "lønne" seg å bytte, så bør jeg bruke forsikringen en gang i året minst. Jeg regner jo ikke med at jeg årlig må bruke forsikringen på henne(det vet man jo aldri så klart). Jeg kan høre med Gjensidige hvilke tilbud de kan gi meg. Vi har bilen forsikra hos Gjensidige tror jeg, kan jo være vi kan få noen rabatter da.

Jeg har jobbet med salg av forsikringer hos IF for en del år siden, og jeg hadde fortsatt forsikringene mine hos gjensidige :P 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 52
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Vi fikk ny time på mandag Da skal vi hvert fall ta UL

Da har jeg fått beskjed fra mamma om at hun låner meg penger til kastreringen og vi har bestilt time fredag den 13(:O). Så nå har jeg halvannen uke å grue meg på Men, da får jeg vært hjemme med henne

Ja, hvis alt går etter planen, så vil både utredning og kastrering bli dekket. Det er derfor jeg er litt spent på om jeg får dekket kastreringen. Jeg håper jo det, men jeg vet andre som ikke har fått

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...