Gå til innhold
Hundesonen.no

Recommended Posts

Ricco fikk tittelen VIP fordi hun var det første medlemmet på Hundesonen. Og har fulgt oss helt til nå. En fantastisk prestasjon som fortjente sin belønning.

Anne har også vært her lenge og gjort en god jobb som moderator så vi følte hun fortjente den også.

Det er ikke umulig at flere blir valgt etterhvert.. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ricco fikk tittelen VIP fordi hun var det første medlemmet på Hundesonen. Og har fulgt oss helt til nå. En fantastisk prestasjon som fortjente sin belønning.

Anne har også vært her lenge og gjort en god jobb som moderator så vi følte hun fortjente den også.

Det er ikke umulig at flere blir valgt etterhvert.. :P

Hva får hun som V.I.P medlemm da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den siste V.I.P. ble valgt for denne gang. Valget falgt på Calina.

Dommerne mener:

Vært på Hundesonen lenge

Skriver gode innlegg.

Ingen klager heller advarsler på henne.

Og jeg må legge til:

Har det største signaturbildet :P

Calina - Odin er pen, men han er vel langt over 60 høy, er han ikke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og jeg må legge til:

Har det største signaturbildet :P

Calina - Odin er pen, men han er vel langt over 60 høy, er han ikke?

Huh den tok jeg ikke. Hva hadde høyden hans med hennes VIP å gjøre?

Gratulerer så masse til Ricco og calina med tittel! Vel fortjent! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og jeg må legge til:

Har det største signaturbildet :D

Calina - Odin er pen, men han er vel langt over 60 høy, er han ikke?

Huh den tok jeg ikke. Hva hadde høyden hans med hennes VIP å gjøre?

Neida, hadde ikke så mye med vip-tittel å gjøre, men såvidt jeg har forstått det, ble det en regel som sier at bilder i signaturer ikke skal være mer enn 60 piksler høye - og at odin-bildet (jeg mente høyden på bildet, ikke hunden altså) virker å være mye høyere enn det. Og jeg hadde vel trodd en vip ihvertfall holdt seg til reglene, ikke sant? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neida, hadde ikke så mye med vip-tittel å gjøre, men såvidt jeg har forstått det, ble det en regel som sier at bilder i signaturer ikke skal være mer enn 60 piksler høye - og at odin-bildet (jeg mente høyden på bildet, ikke hunden altså) virker å være mye høyere enn det. Og jeg hadde vel trodd en vip ihvertfall holdt seg til reglene, ikke sant? ;)

Nå kan det hende at min maskin er littt rar, eller at størrelsen til Calina sitt bilde er endret... Men Helix, ditt bilde er jo større 90x80px, og Calina sitt er 88x70 px.. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå kan det hende at min maskin er littt rar, eller at størrelsen til Calina sitt bilde er endret... Men Helix, ditt bilde er jo større 90x80px, og Calina sitt er 88x70 px.. :D

Tror det var banneret i signaturen til calina han mente, å det er litt over 100 pixler høyt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...