Gå til innhold
Hundesonen.no

Recommended Posts

Skrevet

Ricco fikk tittelen VIP fordi hun var det første medlemmet på Hundesonen. Og har fulgt oss helt til nå. En fantastisk prestasjon som fortjente sin belønning.

Anne har også vært her lenge og gjort en god jobb som moderator så vi følte hun fortjente den også.

Det er ikke umulig at flere blir valgt etterhvert.. :P

Skrevet

Ricco fikk tittelen VIP fordi hun var det første medlemmet på Hundesonen. Og har fulgt oss helt til nå. En fantastisk prestasjon som fortjente sin belønning.

Anne har også vært her lenge og gjort en god jobb som moderator så vi følte hun fortjente den også.

Det er ikke umulig at flere blir valgt etterhvert.. :P

Hva får hun som V.I.P medlemm da?

Skrevet

Hva får hun som V.I.P medlemm da?

Må man få noe da...? Tittelen holder vel den - grattis til Ricco, som er helt super!

Skrevet

Må man få noe da...? Tittelen holder vel den - grattis til Ricco, som er helt super!

Selvfølgelig.. Bare nysgjerrig jeg :P

Gratulerer Ricco!

Skrevet

Den siste V.I.P. ble valgt for denne gang. Valget falgt på Calina.

Dommerne mener:

Vært på Hundesonen lenge

Skriver gode innlegg.

Ingen klager heller advarsler på henne.

Skrevet

Den siste V.I.P. ble valgt for denne gang. Valget falgt på Calina.

Dommerne mener:

Vært på Hundesonen lenge

Skriver gode innlegg.

Ingen klager heller advarsler på henne.

Og jeg må legge til:

Har det største signaturbildet :P

Calina - Odin er pen, men han er vel langt over 60 høy, er han ikke?

Skrevet

Og jeg må legge til:

Har det største signaturbildet :P

Calina - Odin er pen, men han er vel langt over 60 høy, er han ikke?

Huh den tok jeg ikke. Hva hadde høyden hans med hennes VIP å gjøre?

Gratulerer så masse til Ricco og calina med tittel! Vel fortjent! :P

Skrevet

Huh den tok jeg ikke. Hva hadde høyden hans med hennes VIP å gjøre?

Gratulerer så masse til Ricco og calina med tittel! Vel fortjent! :P

Tror han mente høyden på banneret, noen liker å være litt mystifistiske :P

Skrevet

Og jeg må legge til:

Har det største signaturbildet :D

Calina - Odin er pen, men han er vel langt over 60 høy, er han ikke?

Huh den tok jeg ikke. Hva hadde høyden hans med hennes VIP å gjøre?

Neida, hadde ikke så mye med vip-tittel å gjøre, men såvidt jeg har forstått det, ble det en regel som sier at bilder i signaturer ikke skal være mer enn 60 piksler høye - og at odin-bildet (jeg mente høyden på bildet, ikke hunden altså) virker å være mye høyere enn det. Og jeg hadde vel trodd en vip ihvertfall holdt seg til reglene, ikke sant? ;)

Skrevet

Neida, hadde ikke så mye med vip-tittel å gjøre, men såvidt jeg har forstått det, ble det en regel som sier at bilder i signaturer ikke skal være mer enn 60 piksler høye - og at odin-bildet (jeg mente høyden på bildet, ikke hunden altså) virker å være mye høyere enn det. Og jeg hadde vel trodd en vip ihvertfall holdt seg til reglene, ikke sant? ;)

Nå kan det hende at min maskin er littt rar, eller at størrelsen til Calina sitt bilde er endret... Men Helix, ditt bilde er jo større 90x80px, og Calina sitt er 88x70 px.. :D

Skrevet

Nå kan det hende at min maskin er littt rar, eller at størrelsen til Calina sitt bilde er endret... Men Helix, ditt bilde er jo større 90x80px, og Calina sitt er 88x70 px.. :D

Tror det var banneret i signaturen til calina han mente, å det er litt over 100 pixler høyt ;)

Skrevet

Tror det var banneret i signaturen til calina han mente, å det er litt over 100 pixler høyt ;)

Å, ja! Trudde det var avataren jeg når han skrev bilde... :D

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


  • Nye innlegg

    • Dette har funket i alle år for meg og mine hunder.  Det er spesielt viktig for røytefrie hunder, der pelsen er mye finere og glattere enn andre pelstyper.  Ørepulveret gjør at hårene i ørene blir "trå" så det blir lett å få tak i dem og alle mine (har og har hatt mange) godtar dette. Det er viktig å få tak i de innerste hårene ellers kan det bli klumpete og da er det vanskelig og tar tid å få ut. Det er aldri feil å bruke hjelpemidler som er helt ufarlig og gjør jobben lettere.  Mindre plagsomt for hunden.
    • Det er vel nyttig uansett hva slags pels hunden har vil jeg tro. Du skrev i startinnlegget at du har en "ikke røytefri hund"? Mente du omvendt? Det er jo stor variasjon i pelstype på hunder som ikke røyter også, men uansett må jo ørene nappes.
    • Er det nødvendig? Altså om det er lurt å ha og å bruke på pels som ikke røyter? Om det funker bra?
    • Det var jo en himla krangel her om "etikette" for noen (mange) år siden. Mange sluttet å bruke forumet etter det, antageligvis fordi de "tapte". Ironisk nok forsvant de som vant også, så den diskusjonen var jo mye vits i 😛  Ellers er det vel som flere sier, andre arenaer og livssituasjoner har tatt over. Jeg kikker innom av og til. Blir forhåpentligvis valp i september   
    • Jeg har hunder som jeg napper hår i ørene på.  Bruker earpowder, det gjør det lettere å få tak i hårene og de slipper lettere.  Noen ganger når hårene sitter langt inne, bruker jeg veneklemme (arterieklemme) for å få de ut.  Dette får du i dyrebutikk. Håper dette kan hjelpe deg.  Hvis hunden stritter imot, må det bare trenes på, så går det fint.
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...