Kaja Skrevet 19. Mars 2016 Rapporter Skrevet 19. Mars 2016 Litt sånn impulsivt bestemte jeg meg for å reise til Lofoten for toppturer i påska! Ymse hadde nok likt å fått være med, men jeg tror nok det er bedre å finne pass til han. Jeg reiser veldig tidlig skjærtorsdag morgen, så det er best om han kan leveres onsdag ettermiddag/kveld, også henter jeg han igjen mandag ettermiddag. Ymse er en 2 år gammel vorsteh hannhund, elsker alle mennesker og går overens med de aller fleste hunder, både tisper og hannhunder. Han er litt vimsete (fuglehund...) men veldig lydig og grei. Han vil gjerne gå på påskeskiturer! Jeg bor på Geilo, men kjører nedover mot drammen onsdag ettermiddag. Så om noen i Geiloområdet, eller oslo/drammen/asker/kongsberg (osv) har lyst, skrik ut. Han kan fint være alene hjemme, men kan bråke litt om han har for mye plass. Ødelegger ikke noe. Jeg har han alene i gangen, da sovern bare. Ellers er han vant til å være med i bil og ligge der. OM noen har lyst å reise på fjelltur i påska, kan dere få lov å låne hytta mi. Den ligger vakkert til i Dagali, i foten av vidda og har masse turmuligheter rundt. 2 Siter
Guest lijenta Skrevet 20. Mars 2016 Rapporter Skrevet 20. Mars 2016 Da måtte du svippa bortom her men jeg får påska snudd på hodet og ja det ser ut til å bli lite til ingen tur for jeg har igjen fått vann i kjelleren. Hvis du ikke får noen til å passe så kan du jo sende en pm før du reiser. Jeg går jo ingen steder. Men det er vel 1,5 til 2 timer avstikker da Siter
Mud Skrevet 21. Mars 2016 Rapporter Skrevet 21. Mars 2016 Det er nesten så vi vurderer det .. Det hadde vært en helt fantastisk ferie. Men jeg tar rett og slett ikke sjansen på Toddy og fremmed hannhund sammen i en liten hytte nå når Toddy er i pubertet. Han er grei og alt det der, men jeg ser han er litt mer høy og mørk enn tidligere Spesielt med rastadama si i nærheten. Siter
Kaja Skrevet 21. Mars 2016 Forfatter Rapporter Skrevet 21. Mars 2016 55 minutter siden, Mud skrev: Det er nesten så vi vurderer det .. Det hadde vært en helt fantastisk ferie. Men jeg tar rett og slett ikke sjansen på Toddy og fremmed hannhund sammen i en liten hytte nå når Toddy er i pubertet. Han er grei og alt det der, men jeg ser han er litt mer høy og mørk enn tidligere Spesielt med rastadama si i nærheten. Om dere vil på hyttetur uansett, så er hytta ledig den Siter
Mud Skrevet 21. Mars 2016 Rapporter Skrevet 21. Mars 2016 10 minutter siden, Kaja skrev: Om dere vil på hyttetur uansett, så er hytta ledig den Hmmm..frister altså. Men siden poden visstnok skal vinne Iditarod om få år ( ikke spør meg hvordan han har planer om å få plass til alle bikkjene han i såfall trenger ), så vil han øve seg på å være villmarking og sove ute om vinteren. Noen ganger har jeg en følelse av at vi har litt omvendte utfordringer i forhold til mange andre 2 Siter
Guest lijenta Skrevet 21. Mars 2016 Rapporter Skrevet 21. Mars 2016 Akkurat nå, Mud skrev: Hmmm..frister altså. Men siden poden visstnok skal vinne Iditarod om få år ( ikke spør meg hvordan han har planer om å få plass til alle bikkjene han i såfall trenger ), så vil han øve seg på å være villmarking og sove ute om vinteren. Noen ganger har jeg en følelse av at vi har litt omvendte utfordringer i forhold til mange andre Tid for å la han sove i telt og dere inne da hehe Siter
BareLinn Skrevet 23. Mars 2016 Rapporter Skrevet 23. Mars 2016 Hadde jeg ikke skullet bort fra fredag til søndag,så :/ Bor bare 30min fra Geilo, i retningen du skal. Kan jo alltids høre med noen jeg kjenner, om du ikke finner noen? Siter
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.