MonicaT Skrevet 4. Mars 2016 Rapporter Share Skrevet 4. Mars 2016 Hei. Jeg driver og lager meg en fotoside i wordpress.org og lurer på om noen har forslag til noen fine templates/maler. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xxx12345 Skrevet 4. Mars 2016 Rapporter Share Skrevet 4. Mars 2016 Jeg bruker Twenty Ten. Liker det fordi det er rent og enkelt, slik at temaet ikke trekker fokus bort fra innholdet - og det er enkelt å tilpasse http://piedpiper.no/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Futtikrutt Skrevet 16. Mars 2016 Rapporter Share Skrevet 16. Mars 2016 Bruker å gå inn på en side som heter themeforest.net Det er masse themes/design laget for Wordpress, men tror det er litt forskjell på om du har et eget domene og har wordpress installert eller om du bruker wordpress sitt subdomene gratis Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts