Gå til innhold
Hundesonen.no

1 Mars Efit - første heistur for huskyen :)

Recommended Posts

Skrevet

Dagen starter 05. Toddy ville faktisk ut...

20160301_051813_1.jpg

06 Førstemann på jobb.

20160301_054359.jpg

07 fått i meg kaffe og ser at marsbudsjett ikke er oppdatert. 2 mill over. I have no money :( Det ble oppdatert senere på dagen og jeg ble "rik " :D

20160301_062951-1.jpg

Ca 08 nede på vm og sjekker noe nyheter.  Ønske seg! 

20160301_091726.jpg

09 jobber på kontoret. Kan ikke ta bilde av skjermen så tar bilde av pynten. 

20160301_062649.jpg

Kl 10 fikse retur 

20160301_100420.jpg

Kl 11 ferdig

20160301_110222.jpg

Så var det masse møter, så jeg glemte EFIT. 

Dere får heller 2 bilder av hjemkomsten kl 2 ish :P

"Endelig kom du,  vi har vært på hunderommet 4 timer!  Minst! "

20160301_142717.jpg

Who let the dogs out! 

20160301_142832.jpg

Kl 15 ca Lager lasagne 

20160301_152429.jpg

Kl 16- 16:30

Hundene leker og vi prøver å se på Innesperret i mens vi spiser

20160301_155059.jpg

Kl 17 På tur i elveparken 

20160301_171924.jpg

18-19 ( det gikk i surr :lol: ) Toddy kjører glassheisen opp til bybrua,  det var rare greier :lol: Svever plutselig opp i lufta jo !!

20160301_180539.jpg

Og vi er fortsatt på tur..

20160301_182718.jpg

Kl 20ish,  ser på Monsen og hundene..

20160301_193327.jpg

Beklager dårlige bilder :P

• Like 3
Skrevet
Akkurat nå, Paranomia skrev:

Så ut som en fin dag :D Opp kl 5 faktisk, sprekt! Fine hundene :) 

Da slutter jeg på jobb kl 14 nemlig!  Sååå verdt det :D

Og så er jeg så godt som alene i bygget første timen.  Det er magisk! 

• Like 2
Skrevet
Akkurat nå, Teserere skrev:

Wow det var tidlig opp! Toddy har veldig fint uttrykk :) 

Takk :) Han er en fin gutt :)

Skrevet

Jeg simpelthen bare elsker utrykket til Toddy!! Stakkars Nico, det er liksom hun som er "spesiell" men alle elsker den "vanlige" AH'en :P Men hun er utrolig kul hun og da, løpende mopp :D

Skrevet
Akkurat nå, Stine skrev:

Jeg simpelthen bare elsker utrykket til Toddy!! Stakkars Nico, det er liksom hun som er "spesiell" men alle elsker den "vanlige" AH'en :P Men hun er utrolig kul hun og da, løpende mopp :D

Hun får forbausende lite oppmerksomhet i forhold til Toddy . Hjelper ikke å være sjelden nei :P

• Like 1

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Hadde vært gøy med litt mer aktivitet her inne ja. Føler jeg ser det der ute i den virkelige verden også, er synkende aktivitet på mange arenaer. Her går det fremdeles i hund og konkurranser, mest RL.
    • Veldig synd egentlig at det er blitt sånn. For det var himla gildt her en stund.  Lurer også på hvordan det går med de eldre brukerene, og lurer på om de holder på med hund fortsatt. 
    • Det er et helt greit alternativ for hunder som ikke tåler kylling. Man må nesten prøve det på egen hund for å se om det funker. Jeg har prøvd det bare for gøy, hverken eller synes min hund
    • Tror en vanlig golden hadde passet dere ypperlig, bare vær nøye med linjene. En flat coated hadde også fungert bra.  Jeg har jaktgolden, og har hatt , og kjenner flere. Jeg tror ikke det vil passe for dere, de trenger mer arbeid. En god golden er vel så bra. Dere kan vurdere labrador, de har ofte mer futt i ræva:) Men vær obs på linjer med alt for tunge hunder, og noen hannhunder kan være skikkelig hannhunder med mye hormoner.
    • Da ville jeg jo ha byttet madrass, men kanskje ventet til du har fått litt mer kontroll på problemet. Det er veldig mange ting som spiller inn her. Aktivitetsnivå og hverdagslydighet generelt, får hundene det de trenger av aktivisering og trening, har de grunnleggende hverdagslydighet inne, osv.  Når de har lært seg at det hjelper å begynne å bjeffe midt på natten er det nok en større jobb å snu det, men ikke umulig. En mulig måte å trene de til å sove et annet sted er å legge en madrass i nærheten der og sove i samme rommet, men adskilt med grinder. Det forutsetter først at de er trygge og slapper av i sengene sine i utgangspunktet. Dette krever masse trening av hundene både sammen og hver for seg. Det er vanskelig å gi veldig spesifikk hjelp uten å ha sett hundene. Det kan være du har nytte av å få hjelp av en hundetrener/adferdskonsulent for å legge en plan. Hvis du ikke vet om noen du kjenner og stoler på kan du lete her: https://atferdskonsulenter.no/finn-konsulent/hund
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...