Teserere Skrevet 2. Mars 2016 Rapporter Skrevet 2. Mars 2016 Jeg gikk av nattevakt kl 08 og dro med jentene ut på tur Litt over 9 var vi hjemme og jeg lagde frokost til oss alle Rundt 10 ser jeg på Vikings og fjerner neglelakk 11 sløver vi fortsatt på sofaen og jentene holder meg varme ca 12 kommer en venninne på besøk og trenger litt hjelp til å forberede seg til Crufts. Hun er hundefysioterapeut, så Aïda benytter anledningen til å få litt massasje ca 15 får snuppene lufte seg litt i hagen ca 16 har jeg meldt valpen på BPH i sverige (alle kullsøsken skal!), og ser på hvordan man melder på utstilling i sverige, planlegger sommerferien Skal på svenske staffespesialen i juli, og fikk bestilt hytte småsulten rundt 17, smaker på ny yoghurt som var god og koser meg med farris. Hadde egentlig lyst på solo rundt 18 legger jeg shellack og ser på Happy Valley. Så sykt bra serie. ca 19 trener jeg target med bebis. Hun er helt på rett over 20 er vi på tur med tirsdagsgjengen. Jeg: er det broddeføre? Gjengen: neeeeeeida... 21 er vi fortsatt på tur. Runden ble 9km, og jeg falt bare 1 gang Helt klart broddeføre! kl 22 ligger hundene fornøyde ut på gulvet. Søteste rundt 23 leser jeg litt krim før senga. Sitter med likfingre under teppet og får ikke varmen 6 Siter
Guest Christine Skrevet 2. Mars 2016 Rapporter Skrevet 2. Mars 2016 De jentene dine er så søte altså Så ut som en trivelig dag! Siter
Stine Skrevet 2. Mars 2016 Rapporter Skrevet 2. Mars 2016 Fineste jentene Men atte hæ, fikk du hytte til specialen nå? De pleier jo å være long gone et år i forveien 1 Siter
Teserere Skrevet 2. Mars 2016 Forfatter Rapporter Skrevet 2. Mars 2016 1 time siden, Stine skrev: Fineste jentene Men atte hæ, fikk du hytte til specialen nå? De pleier jo å være long gone et år i forveien Ja, føler meg superheldig Var siste ledige! Sånn liten uten bad da, men det overlever jeg en helg. 1 Siter
Stine Skrevet 2. Mars 2016 Rapporter Skrevet 2. Mars 2016 9 minutter siden, Teserere skrev: Ja, føler meg superheldig Var siste ledige! Sånn liten uten bad da, men det overlever jeg en helg. De er fine de altså, også ligger de rett i nærheten av fellestoalettene/dusjene Søren, nå vil jeg dit og! Elsker Gränna! Men ikke iår Siter
Mud Skrevet 2. Mars 2016 Rapporter Skrevet 2. Mars 2016 Vikings er en serie jeg helt har glemt! Men, må du ikke sove etter nattevakt? 1 Siter
Teserere Skrevet 2. Mars 2016 Forfatter Rapporter Skrevet 2. Mars 2016 3 minutter siden, Stine skrev: De er fine de altså, også ligger de rett i nærheten av fellestoalettene/dusjene Søren, nå vil jeg dit og! Elsker Gränna! Men ikke iår Blir første gang for meg! Gleder meg Akkurat nå, Mud skrev: Vikings er en serie jeg helt har glemt! Men, må du ikke sove etter nattevakt? Kommet ny sesong nå Haha, jo, stort sett. Men var en usedvanlig rolig vakt, så det holdt å sløve på sofaen 1 Siter
MegaMarie Skrevet 2. Mars 2016 Rapporter Skrevet 2. Mars 2016 24 minutter siden, Mud skrev: Men, må du ikke sove etter nattevakt? Det lurte jeg og på Fin dag! Hater slikt føre på tur da.. Eier ikke brodder Siter
Paranomia Skrevet 2. Mars 2016 Rapporter Skrevet 2. Mars 2016 Så ut som en fin dag Heldige hundene som får massasje Og fine negler! 1 Siter
LØJ Skrevet 2. Mars 2016 Rapporter Skrevet 2. Mars 2016 App hilser til jentene Så ut som en fin dag men jeg er også litt sånn: skulle du ikke sovet litt, liksom!?! Vi er skikkelig klare for tur igjen men har ingen åpning i kalenderen før etter 14.mars... 1 Siter
Teserere Skrevet 2. Mars 2016 Forfatter Rapporter Skrevet 2. Mars 2016 26 minutter siden, MegaMarie skrev: Det lurte jeg og på Fin dag! Hater slikt føre på tur da.. Eier ikke brodder Det teite er at jeg hadde broddene mine i bilen, men stolte på de som var kjent i området. Neste gang legger jeg dem i lomma Siter
mushi Skrevet 2. Mars 2016 Rapporter Skrevet 2. Mars 2016 Supermenneske! Har du glemt å sove igjen nå? Siter
Teserere Skrevet 2. Mars 2016 Forfatter Rapporter Skrevet 2. Mars 2016 54 minutter siden, mushi skrev: Supermenneske! Har du glemt å sove igjen nå? Hvis sløving kvalifiserer til supermenneske, så ok Og jeg sov jo nok på jobb Siter
Recommended Posts