Gå til innhold
Hundesonen.no

Mardina og Teo's 1 mars EFIT :D

Recommended Posts

Skrevet

184_zps5ao38gv3.jpg

Kl. 07:00 har vi stått opp. Teo er ute i hagen og tisser, og jeg lager meg lunch (og frokost etterpå) i den fine nye matboksen min :D 

187_zps45ndhorn.jpg

Er jeg kommet meg på jobb.... 

186_zpsiou5gpin.jpg

....fortsatt på jobb kl 09:00 og her gjør jeg en DUB-retur :) 

188_zps0cul23gq.jpg

kl.10:00 har jeg forflyttet meg til resepsjonen og hjelper til med pengeutdeling til beboerne :) 

189_zpstvqyt90n.jpg

Nærmer seg kl 12:00 og det er på tide med litt lunch :D :heart: Vestlandslefser :heart:

Mellom 13:00 og 15:00 skjedde det litt på jobb, så da ble det ikke tatt noen bilder :) 

192_zpss3q9jikw.jpg

196_zpskavbbcyv.jpg

Kl. 16:00 er jeg kommet hjem fra jobb og er ute på tur med denne kjekkasen :wub: Vi var i "skogen vår" og hadde planlagt å gå ut på et isbelagt vann, men der var det noen idioter som drev å sladdet med bil på isen.... Så da måtte vi gå en liten annen rute :) 

198_zpspn9kothc.jpg

Ca kl. 18:00 er jeg hjemme igjen og begynner med middagen :D 

199_zpshr2fiemn.jpg

....mens jeg oppdaterer meg på Facebook og slikt :) 

200_zpskllxkytf.jpg

.....og hører på litt musikk fra den gang de kunne lage skikkelig musikk (80' og 90' tallet) :heart:

201_zpsm5l13ypp.jpg

Kl. 20:00 er det endelig middag :D 

202_zps7tevj5yq.jpg

Kl. 21:00 får Teo litt mat også :) 

203_zpslmcsbrie.jpg

......mens jeg lager meg salat til å ta med på jobb i morgen :) 

Og det blir det siste bildet herfra :D Teo snorker i sofa'n ved siden av meg og jeg skal finne senga snart selv :)

• Like 5
Skrevet

Mmm, den middagen så skikkelig godt ut :drool: Hadde aldri trodd jeg kom til å si det, etter å ha blitt matforgiftet av laks nå i helgen. Men NAM! Den sausen.

Koselig dag :ahappy:

• Like 1
Skrevet

Herlig matboks! Ble inspirert til å bli mye flinkere til å ha med meg niste på jobb :)

• Like 1
Guest Christine
Skrevet

Likte matboksen jeg også! Og så mye god mat - ble reint sulten av å se salaten og laksen! :) 

Guest Yellow
Skrevet

Flink du er til å lage deg god og sunn mat. Så ut som en fin dag :) Likte også den matboksen din altså, hvor har du fått tak i den? 

Skrevet
21 timer siden, HeleneFS skrev:

Vestlandslefser til lunsj :wub: !! Luksus jo...

Noen ganger må man jo unne seg litt luksus, selv om det er Vestlandslefser til lunch :lol:

9 timer siden, LØJ skrev:

Herlig matboks! Ble inspirert til å bli mye flinkere til å ha med meg niste på jobb :)

Så bra at jeg kan inspirere andre da :D Hyggelig å høre. Jeg ble rett og slett lei av å spise knekkebrød/vanlig brød hver dag, så jeg trengte litt variasjon :) Hender jeg tar med meg middagsrester også :)

8 timer siden, Teserere skrev:

Stilig matboks! Er så deilig når man kan ha med skikkelig mat på jobb :) Hva jobber du med?

Ja, jeg ble lei av knekkebrød, derfor prøver jeg å variere lunchen jeg har med meg :D 

Jeg jobber på et transittmottak(asylmottak) :D Elsker faktisk jobben min :D

5 timer siden, Yellow skrev:

Flink du er til å lage deg god og sunn mat. Så ut som en fin dag :) Likte også den matboksen din altså, hvor har du fått tak i den? 

Vel, jeg spiser ikke alltid like sunt da..... :P Jeg prøver innimellom, men jeg er også veldig glad i søtsaker :):P 

Matboksen har jeg kjøpt på en sånn lagerbutikk i Mjøndalen utenfor Drammen :D Falt veldig for den, så den fikk bli med meg hjem :) 

• Like 2