xxx12345 Skrevet 24. Februar 2016 Rapporter Share Skrevet 24. Februar 2016 Dette er Freya sin favoritt, av alt jeg har i huset. Så har hun hatt den hele livet også, hvilket vil si at at den er hele ti år. Ikke verst for en liten ball det - og det er fremdeles lyd i piperten! Den har overlevd tilsammen 9 valper Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest lijenta Skrevet 24. Februar 2016 Rapporter Share Skrevet 24. Februar 2016 En gammel hard gummiball. Den kjøpte jeg til den første hunden s ballen er ca 22 år gammel. Må finne den før jeg tar bilde da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turb Skrevet 24. Februar 2016 Rapporter Share Skrevet 24. Februar 2016 Dette er Kumannen - han ble innkjøpt i 2009/2010 en gang... den er nå på tredje hunden min - tror han har overlevd fordi han er så kjedelig at ingen egentlig gidder å leke med ham. Han har pip, men selv lyden er for kjedelig... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Symra&Pippin Skrevet 24. Februar 2016 Rapporter Share Skrevet 24. Februar 2016 En tøykanin som Sara hadde da hun var liten. Begge hundene har lekt med den hele sitt liv. Pippin har gnagd av den snuten men ellers er den like fin. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Meg Skrevet 24. Februar 2016 Rapporter Share Skrevet 24. Februar 2016 svart kong xxl kjøpt i 2005 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristin_nord Skrevet 24. Februar 2016 Rapporter Share Skrevet 24. Februar 2016 Ett tøystykke bikkja tygger på, den hadde en gang en bamse på seg og litt - men ikke nå lenger. Like morsom er den uansett Den har holdt siden november faktisk ! (også har jeg antistress puta til katta da, den har levd i snart 6 år - men han er ikke så opptatt av å ødelegge) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maria Skrevet 24. Februar 2016 Rapporter Share Skrevet 24. Februar 2016 Chess sin tauknute/tauball har vi hatt i 11 år. Eneste leka hun gadd å leke med da vi ennå trente lydighet. Egentlig har jeg alle lekene til hundene ennå, mer eller mindre. De ødelegger ingen ting disse hundene mine. Miniens eldste leke er en ikea-rotte som stinker, 4,5 år gammel Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rocket Skrevet 24. Februar 2016 Rapporter Share Skrevet 24. Februar 2016 Jeg tror jeg enda har tyggeleka vi kjøpte til Rocky på dagen før vi reiste og henta ham. En gul gummisak formet som et bein med sånne pigger og div på for å stimulere kløende tannkjøtt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest 2ne Skrevet 24. Februar 2016 Rapporter Share Skrevet 24. Februar 2016 Jeg har noen tennisballer med tau som jeg kjøpte mens jeg fortsatt trente aktivt med Nora (så det begynner å bli noen år siden) som har overlevd, men det er bare fordi de ligger i treningsbaggen når vi ikke trener. Hadde de vært tilgjengelige hadde de vært flådd og partert alt, nå har de bare mista tauet og pipen sin Jeg har ikke leker liggende fremme, for Nora ser på det som sin oppgave å flå og partere alt sånt, og det gidder jeg ikke Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tonjek Skrevet 25. Februar 2016 Rapporter Share Skrevet 25. Februar 2016 Nå har ikke jeg hatt hund lenge nok til å kunne kalle noen av lekene gamle, men da jeg så startinnlegget måtte bare slenge med et bilde fra en photoshoot i sommer, der Koda fikk utlevert fotografens ball. [emoji85] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts