Gå til innhold
Hundesonen.no

Valp livredd for moren min


Maddepadde
 Share

Recommended Posts

Mens jeg var på jobb i da passte moren og brødrene mine på min 12 uker gamle valp. Når jeg kom hjem var han livredd for moren min; han skalv som et blad, prøvde å rømme, peip, og la på ørene og så 'uskyldig' ut:icon_cry: Nå er han redd bare han hører stemmen eller skoene hennes og prøver å finne et sted å gjemme seg. Han har vært en veldig modig, folkekjær, og hatt god selvtillit helt siden jeg fikk han. Dette er første gang jeg har sett han redd på de 4 ukene jeg har hatt han. Hun sier det eneste som har hendt er at når hun prøvde å få tak i han for å løfte han opp løp han å kræsjet i bordet og begynte å hyle og skrike. Jeg tror ikke det er sant (jeg tror hun tok fatt i nakkeskinn eller hale når hun skulle fange han), men uansett hva som har skjedd hva kan jeg gjøre med det? Jeg vil ikke at han nå skal bli vettskremt for noen han bor sammen med eller generelt folk i høye hæler osv. Skikkelig fortvilet og har så vondt av han. Er så redd dette kommer til å endre han og hvordan han utvikler seg:no: Hva kan jeg gjøre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Snusmumrikk

Jeg ville ikke gjort noen ting jeg. Vær normal rundt moren din, gå gjerne turer sammen. La det skje positive ting rundt moren din, men ikke lag en sak av det. Med en gang du eller hun begynner å bli superpositiv og prøver å gjøre alt bra, blir han skeptisk og alt blir mye værre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...