Gå til innhold
Hundesonen.no

Roligere av vom


Therese&Babar
 Share

Recommended Posts

Hei!

Jeg er bare nysgjerrig på om andre har opplevd det samme. Har nettopp gått over til vom og forer da med 50/50 Provit og Appetitt Grainfree. 

Vår husky/samojed på 2, 5 år ble som en ny hund etter at han hadde spist dette på andre dagen. Vanligvis er han på pletten og vil "hjelpe til" på kjøkkenet etter at vi har spist middag. Spretter opp hvis jeg går på badet eller i gangen osv. Han er ikke hyperaktiv, altså, men bare litt ivrig på mat og oppmerksomhet. Men i går - han lå og sov tungt, orket ikke å dilte etter, var ikke interessert da vi ryddet matbordet. Han virket fornøyd, ikke uvel. Og ikke minst, vi merket ikke en eneste fis.. :)

Kan det virkelig være at han følte seg mett og fornøyd etter måltidet? Funker det kanskje på samme måte for hunder, som mange mener glutenfritt virker positivt på AD/HD? I så fall, hurra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har merket på katter som får bare tørrfor at de stadig maser om mat og aldri blir mette, og hunder som bare får det tigger stadig ved bordet og etter godbiter. Merket også at da jeg gikk over fra tørrfor til råforing/menneskemat for min schæfer, så roet hun seg mange hakk, hun var rett og slett ikke så hyper.
Det er også mange helsefordeler ved å gå over til mer naturlig mat, så gratulerer!

Her er en fin artikkel om foring: http://www.dyrealternativen.com/42518673

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...