MerlePerle Skrevet 8. Februar 2016 Rapporter Skrevet 8. Februar 2016 Nå vil jeg se bilder av deres kuleste utstyr! Mitt kommer etterhvert, ventet på en del i posten 3-2-1 - vis meg! Siter
Eplefe Skrevet 8. Februar 2016 Rapporter Skrevet 8. Februar 2016 23 minutter siden, Anilex skrev: Ani sitt tøffeste halsbånd! Hvor har du kjøpt det?! Siter
AnitaK Skrevet 8. Februar 2016 Rapporter Skrevet 8. Februar 2016 Her er noen halsbånd vi bruker mye værtfall 3 Siter
Rocket Skrevet 8. Februar 2016 Rapporter Skrevet 8. Februar 2016 Har ikke bedre bilder av det dessverre. Det er altså camofarget polstring. Er utslitt nå da, men det holdt godt i flere år. Fra Minxdesign. Godt halsbånd med god kvalitet, såvidt slitt, men er dessverre for stort. Fra Kifani. Også har vi dette, fra Hurtta. Det vi bruker nå. 1 Siter
Carro92 Skrevet 8. Februar 2016 Rapporter Skrevet 8. Februar 2016 Har så mange atter det er rent galskap men her har dere de hundene bruker nå om dagen 6 Siter
Anilex Skrevet 9. Februar 2016 Rapporter Skrevet 9. Februar 2016 17 timer siden, Eplefe skrev: Hvor har du kjøpt det?! På symaskinen hjemme http://www.far-away.org/vi2---collars.html (stoffet er kjøpt på http://www.fabricshack.com/ ) 1 Siter
Avani Skrevet 9. Februar 2016 Rapporter Skrevet 9. Februar 2016 15 timer siden, tonjek skrev: Mine favoritter Lekre halsbånd Hvor har du fått tak i det med roser på? Siter
Sbtlita Skrevet 9. Februar 2016 Rapporter Skrevet 9. Februar 2016 Det orange er sydd til en venninne, men det lilla og rosa brukes i dag av hundene Lita har dekken som matcher Sent fra min SM-N9005 via Tapatalk 3 Siter
Rottisembla Skrevet 9. Februar 2016 Rapporter Skrevet 9. Februar 2016 Har ett sånt bare med min bikkje sitt navn, selvsagt matcende lærkobbel til med navn Ebay altså, mye fint der Siter
tonjek Skrevet 9. Februar 2016 Rapporter Skrevet 9. Februar 2016 15 timer siden, tonjek skrev: Mine favoritter [emoji1] Lekre halsbånd [emoji4] Hvor har du fått tak i det med roser på? Takk. Sydd selv. [emoji4] facebook.com/skistadhundeutstyr Siter
Elisabeth00 Skrevet 9. Februar 2016 Rapporter Skrevet 9. Februar 2016 18 timer siden, Carro92 skrev: Har så mange atter det er rent galskap men her har dere de hundene bruker nå om dagen Du er så flink!! Og dette var sykt fint! 2 Siter
Lovozero Skrevet 9. Februar 2016 Rapporter Skrevet 9. Februar 2016 Noen av Jacko sine halsbånd. Venter på 5-6 nye i posten, skal legge de inn her når vi har fått dem! Alle er fra Dogs by the Bay, de har en butikk på etsy.com, anbefales virkelig! 3 Siter
Recommended Posts