Gå til innhold
Hundesonen.no

Recommended Posts

Skrevet

Knertis er påmeldt her også. Jeg som skulle slutte å stille ut etter at hun blei sjampinjong. :teehe: Det er litt morsommere å stille ut når en alltid har en en helt gjeng med andre shibafolk å både trene, reise og stille med, så jeg har fått litt blod på tann, begeistringa til de nye smitter av på meg. :heart: Og så synes jeg jo at hunden min bare blir finere og finere, det er kanskje det viktigste. :P Vi håper veldig, veldig på litt seinere oppmøtetid enn 9 pga kjøretida, og vurderer å sende blomster til NKK for å smiske. Trur du det hjelper, @Belgerpia? :innocent:

Vi driver og sjekker ut overnatting, for jeg er jo helt ubrukelig som reisefølge uten lappen, men håper jo at vi kanskje får klemt inn ei til i bilen så vi kan kjøre opp og ned.

Hvem andre skal? @Siri? :lol:

  • Like 1
Skrevet

Har ikke bestemt meg, for kreket har ikke fått løpetid enda. Hadde vært gøy å stille henne en gang til før valper. Ellers kan det hende mora kommer en tur, eller kanskje gamlemor? Vi får se, har litt tid igjen å tenke på. 

  • Like 2
Skrevet

Iben er påmeldt i åpenklassen.. Håper på å komme opp i champion i løpet av dette året, men hvis Stine her skal komme på alle stor-cert utstillingene er det vel ikke sjans [emoji23][emoji23]

  • Like 1
Skrevet
35 minutter siden, Sbtlita skrev:

Iben er påmeldt i åpenklassen.. Håper på å komme opp i champion i løpet av dette året, men hvis Stine her skal komme på alle stor-cert utstillingene er det vel ikke sjans emoji23.pngemoji23.png

Jeg har ingen tisper som kan ta noe stor cert, så Iben blir nok sjampis iløpet av året skal du se ;)

Skrevet
35 minutter siden, Sbtlita skrev: Iben er påmeldt i åpenklassen.. Håper på å komme opp i champion i løpet av dette året, men hvis Stine her skal komme på alle stor-cert utstillingene er det vel ikke sjans [emoji23][emoji23]

Jeg har ingen tisper som kan ta noe stor cert, så Iben blir nok sjampis iløpet av året skal du se [emoji6]

Det stemmer det, hadde glemt av den delen [emoji23]

  • Like 1
Skrevet

Vet faktisk ikke. Har jo ikke noe å stille egentlig, men kan være jeg tar turen bare for å gjøre det. Er liksom litt i limbo når det kommer til konkurranser og ny hund.

Guest Belgerpia
Skrevet
2 timer siden, SandyEyeCandy skrev:

Knertis er påmeldt her også. Jeg som skulle slutte å stille ut etter at hun blei sjampinjong. :teehe: Det er litt morsommere å stille ut når en alltid har en en helt gjeng med andre shibafolk å både trene, reise og stille med, så jeg har fått litt blod på tann, begeistringa til de nye smitter av på meg. :heart: Og så synes jeg jo at hunden min bare blir finere og finere, det er kanskje det viktigste. :P Vi håper veldig, veldig på litt seinere oppmøtetid enn 9 pga kjøretida, og vurderer å sende blomster til NKK for å smiske. Trur du det hjelper, @Belgerpia? :innocent:

Vi driver og sjekker ut overnatting, for jeg er jo helt ubrukelig som reisefølge uten lappen, men håper jo at vi kanskje får klemt inn ei til i bilen så vi kan kjøre opp og ned.

Hvem andre skal? @Siri? :lol:

Send en mail til  utstilling @nkk.no så gjør vi så godt vi kan ?

 

Skrevet

Siden gubbe som dømmer borzoi er Sloughi LC/utstillings oppdretter melder jeg naken - altfor edel ungjente :)  Og Terkel i bruks. Så lenge fyren driver med LC så får jeg appelere litt til den delen av ham , om jeg melder championklassen tenker han nok at den hunden der kan aldri i livet løpe og gir oss gul :D 

  • Like 1

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


  • Nye innlegg

    • Det er vel nyttig uansett hva slags pels hunden har vil jeg tro. Du skrev i startinnlegget at du har en "ikke røytefri hund"? Mente du omvendt? Det er jo stor variasjon i pelstype på hunder som ikke røyter også, men uansett må jo ørene nappes.
    • Er det nødvendig? Altså om det er lurt å ha og å bruke på pels som ikke røyter? Om det funker bra?
    • Det var jo en himla krangel her om "etikette" for noen (mange) år siden. Mange sluttet å bruke forumet etter det, antageligvis fordi de "tapte". Ironisk nok forsvant de som vant også, så den diskusjonen var jo mye vits i 😛  Ellers er det vel som flere sier, andre arenaer og livssituasjoner har tatt over. Jeg kikker innom av og til. Blir forhåpentligvis valp i september   
    • Jeg har hunder som jeg napper hår i ørene på.  Bruker earpowder, det gjør det lettere å få tak i hårene og de slipper lettere.  Noen ganger når hårene sitter langt inne, bruker jeg veneklemme (arterieklemme) for å få de ut.  Dette får du i dyrebutikk. Håper dette kan hjelpe deg.  Hvis hunden stritter imot, må det bare trenes på, så går det fint.
    • En hundefrisør kan antageligvis hjelpe deg bedre enn en dyrlege, både med den faktiske jobben og opplæring om hvordan du gjør det selv. Har du ikke fått noe veiledning av oppdretter om tilvenning og trening på pelsstell? Hvis det er en rasehund så er det også mulig at raseklubben har klippekurs eller noen som kan hjelpe.
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...