EmilieSchei Skrevet 27. Januar 2016 Rapporter Share Skrevet 27. Januar 2016 Hei! Hvordan er det å reise fra valp på 5 mnd, en uke om valpen har noen å være hos? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EmilieSchei Skrevet 27. Januar 2016 Forfatter Rapporter Share Skrevet 27. Januar 2016 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xxx12345 Skrevet 27. Januar 2016 Rapporter Share Skrevet 27. Januar 2016 Hvorfor skulle det være et problem? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snøfrost Skrevet 27. Januar 2016 Rapporter Share Skrevet 27. Januar 2016 Det går helst sikkert fint å la noen andre passe valpen på 5mnd i en uke Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EmilieSchei Skrevet 27. Januar 2016 Forfatter Rapporter Share Skrevet 27. Januar 2016 2 minutter siden, Line skrev: Hvorfor skulle det være et problem? Har bare hørt litt forskjellig, derfor jeg spør! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xxx12345 Skrevet 27. Januar 2016 Rapporter Share Skrevet 27. Januar 2016 Akkurat nå, EmilieSchei skrev: Har bare hørt litt forskjellig, derfor jeg spør! Uansett om man lar noen passe en valp eller voksen hund, så skaffer man jo seg fornuftige og snille hundepassere, og det er jo bare snakk om en uke. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lillekrapyl Skrevet 27. Januar 2016 Rapporter Share Skrevet 27. Januar 2016 Har ikke vært noe problem for våre hunder iallefall Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rosinbolle Skrevet 27. Januar 2016 Rapporter Share Skrevet 27. Januar 2016 Tviler på at det blir noe problem Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Th3a Skrevet 27. Januar 2016 Rapporter Share Skrevet 27. Januar 2016 Jeg reiste til Chile i tre uker da hunden min var fem måneder, og det var ikke noe problem. Var nok "verre" for meg enn for henne. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EmilieSchei Skrevet 27. Januar 2016 Forfatter Rapporter Share Skrevet 27. Januar 2016 takk for svar, alle sammen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts