Gro og Sienna Skrevet 24. Januar 2016 Rapporter Skrevet 24. Januar 2016 Kor finn eg gode og relativt billige ulldekken til hund? SKal ha eit dekken i str 55 under eit anna dekken... Blir litt rådvill opp i alle dekkena som er også Siter
Teserere Skrevet 24. Januar 2016 Rapporter Skrevet 24. Januar 2016 Mange dyrebutikker har ulldekken fra Richo som ikke er superdyre. De kommer i flere farger. Jeg kjøpte en fin i burberryetterligning, men dessverre var brystplaten for bred og lagde gnagsår på min hund. Siter
Gåsa Skrevet 24. Januar 2016 Rapporter Skrevet 24. Januar 2016 Hund som hobby har nyllig fått inn canalana ull dekken de synes jeg ser gode ut å vet flere som har bra erfaring med de. Vurderer et selv. Kanskje ikke så rimelig akkorat da men Har prøvd et fra richo jeg syntes ikke det var nå særlig. Siter
Sprettballen Skrevet 24. Januar 2016 Rapporter Skrevet 24. Januar 2016 Jeg er veldig fornøyd med mitt Canelana ambassadør ulldekken. Det har god passform og dekker veldig godt. Men det kommer vel kanskje ikke i kategorien rimelig. Ellers er det vel Richo som har greie ulldekken, men de er noe firkantet for min smak. Siter
Krelise Skrevet 24. Januar 2016 Rapporter Skrevet 24. Januar 2016 Veldig fornøyd med ulldekkenet fra Richo, men prøv på for å se an passformen Siter
mammaen til Luna Skrevet 24. Januar 2016 Rapporter Skrevet 24. Januar 2016 Strikke/ tove selv?? 1 Siter
Guest Yellow Skrevet 24. Januar 2016 Rapporter Skrevet 24. Januar 2016 Ville heller gått for genser eller thermotrøye når det skal brukes under et annet dekken? Siter
Malamuten Skrevet 24. Januar 2016 Rapporter Skrevet 24. Januar 2016 Richo (det er vell tropehagen?), ellers ville jeg sjekket ut høøks, børjes eller bole. Siter
Wilhelmina Skrevet 25. Januar 2016 Rapporter Skrevet 25. Januar 2016 Også veldig fornøyd med Canelana, men billig er det jo ikke. 1 Siter
Lola Pagola Skrevet 28. Januar 2016 Rapporter Skrevet 28. Januar 2016 Favorittdekkenet her er richo sitt. Fin passform, varmt, pent og enkelt. Sent fra min SM-G903F via Tapatalk Siter
Annik Skrevet 28. Januar 2016 Rapporter Skrevet 28. Januar 2016 Jeg har også Richo-dekkenet, og er veldig fornøyd Siter
Guest Belgerpia Skrevet 29. Januar 2016 Rapporter Skrevet 29. Januar 2016 Ullgenseren fra Lanullva er super å ha under annet dekken - jeg har det både til puddel og fralle. Ellers så har de også et ulldekken som har veldig bra passform og som er fint under annet dekken om du vil ha noe litt tykkere under. Lanullva sitt er ikke tovet, det er bare strikket. Ullgenseren er litt løs i strikken, dekkenet er fastere i strikken. De er jo ikke direkte billige de heller da. Siter
Recommended Posts