Gå til innhold
Hundesonen.no

Agility i ridehuset på Ellingsrud noen?

Recommended Posts

Skrevet

Jeg var innom stallen her i uken og da så jeg på ukeplanen at det er agilitytrening der søndags ettermiddag. Er det tilfeldigvis noen her som vet om det..hvem som trener der?

Skrevet
7 minutter siden, LØJ skrev:

Jeg vet at Boxerklubben Oslo og Akershus har fellestreninger der hver søndag mellom kl.18-2045 :)

Aha, da var det dem ja :)  Hadde et lite håp om at det kanskje var noe vi kunne snike oss med på :P

Skrevet
2 timer siden, LØJ skrev:

Kan du ikke bare klippe ned krøllerten og snike dere inn...sikkert ingen som kommer til å reagere :innocent:

Om et par måneder er han forhåpentligvis nedklippet, og da ser sikkert ingen forskjell :lol:

Skrevet
13 timer siden, tmp skrev:

Aha, da var det dem ja :)  Hadde et lite håp om at det kanskje var noe vi kunne snike oss med på :P

Det er  jo ikke utenkelig at de tillater andre raser? Ville ihvertfall ha sjekket :)Har selv trent i retrieverklubben i mange år, både med retriver og andre raser. 

• Like 1
Skrevet
1 time siden, mokken skrev:

Det er  jo ikke utenkelig at de tillater andre raser? Ville ihvertfall ha sjekket :)Har selv trent i retrieverklubben i mange år, både med retriver og andre raser. 

Sant det! Når temperaturen blir litt snillere skal jeg sjekke ut :)

• Like 1
Skrevet
5 timer siden, tmp skrev:

Sant det! Når temperaturen blir litt snillere skal jeg sjekke ut :)

Du må være medlem av klubben:)

• Like 1