tmp Skrevet 22. Januar 2016 Rapporter Share Skrevet 22. Januar 2016 Jeg var innom stallen her i uken og da så jeg på ukeplanen at det er agilitytrening der søndags ettermiddag. Er det tilfeldigvis noen her som vet om det..hvem som trener der? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LØJ Skrevet 22. Januar 2016 Rapporter Share Skrevet 22. Januar 2016 Jeg vet at Boxerklubben Oslo og Akershus har fellestreninger der hver søndag mellom kl.18-2045 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tmp Skrevet 22. Januar 2016 Forfatter Rapporter Share Skrevet 22. Januar 2016 7 minutter siden, LØJ skrev: Jeg vet at Boxerklubben Oslo og Akershus har fellestreninger der hver søndag mellom kl.18-2045 Aha, da var det dem ja Hadde et lite håp om at det kanskje var noe vi kunne snike oss med på Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LØJ Skrevet 22. Januar 2016 Rapporter Share Skrevet 22. Januar 2016 Kan du ikke bare klippe ned krøllerten og snike dere inn...sikkert ingen som kommer til å reagere Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tmp Skrevet 22. Januar 2016 Forfatter Rapporter Share Skrevet 22. Januar 2016 2 timer siden, LØJ skrev: Kan du ikke bare klippe ned krøllerten og snike dere inn...sikkert ingen som kommer til å reagere Om et par måneder er han forhåpentligvis nedklippet, og da ser sikkert ingen forskjell Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mokken Skrevet 22. Januar 2016 Rapporter Share Skrevet 22. Januar 2016 13 timer siden, tmp skrev: Aha, da var det dem ja Hadde et lite håp om at det kanskje var noe vi kunne snike oss med på Det er jo ikke utenkelig at de tillater andre raser? Ville ihvertfall ha sjekket Har selv trent i retrieverklubben i mange år, både med retriver og andre raser. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tmp Skrevet 23. Januar 2016 Forfatter Rapporter Share Skrevet 23. Januar 2016 1 time siden, mokken skrev: Det er jo ikke utenkelig at de tillater andre raser? Ville ihvertfall ha sjekket Har selv trent i retrieverklubben i mange år, både med retriver og andre raser. Sant det! Når temperaturen blir litt snillere skal jeg sjekke ut 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LØJ Skrevet 23. Januar 2016 Rapporter Share Skrevet 23. Januar 2016 5 timer siden, tmp skrev: Sant det! Når temperaturen blir litt snillere skal jeg sjekke ut Du må være medlem av klubben 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts