Ozzy Skrevet 18. Januar 2016 Rapporter Skrevet 18. Januar 2016 Noen som vet om et matskål stativ med to skåler som er fint/kult? Til stor hund, må romme ihvertfall 3L.. Finner bare de stygge som man kan regulere høyden på i den størrelsen.. Siter
mushi Skrevet 18. Januar 2016 Rapporter Skrevet 18. Januar 2016 Petshopgirls har et par varianter Masse farger! http://petshopgirls.no/index.php/spiseplass-produkter-for-hund/matskaler.html Siter
Ozzy Skrevet 18. Januar 2016 Forfatter Rapporter Skrevet 18. Januar 2016 Ja og sykt dyre! Bruker ikke så mye på skåler 3 Siter
Bananen Skrevet 18. Januar 2016 Rapporter Skrevet 18. Januar 2016 Har en fra Jack and Friends. To metallskåler og stativ i justerbar høyde. Helt vanlig uten masse dill. Husker ikke pris, men tror ikke det var så ille. Rundt 400,-? Siter
HeleneFS Skrevet 18. Januar 2016 Rapporter Skrevet 18. Januar 2016 Jeg tenkte å lage et selv! Tror jeg kommer til å gå for en sånn løsning som dette med skåler under et konsollbord eller en kommode. Lurer også på denne løsningen som kan lages av en enkel lack-hylle fra ikea: 7 Siter
Ozzy Skrevet 18. Januar 2016 Forfatter Rapporter Skrevet 18. Januar 2016 @Bananen sånn vil jeg ikke ha. Nettopp totalrenovert kjøkkenet til noen hundre tusen, kan ikke ha sånne skåler da Kanskje jeg skal be Rørlegger'n leke snekker, var fine de @HeleneFS 1 Siter
SiriEveline Skrevet 19. Januar 2016 Rapporter Skrevet 19. Januar 2016 Oi det var mye kule stativer @HeleneFS!! Lurer på om ikke jeg må lage meg et sånt prosjekt til sommeren. Siter
Mirai Skrevet 19. Januar 2016 Rapporter Skrevet 19. Januar 2016 Hadde ikke stolt på den Ikeahylla, det er jo sånn man bare sklir inn på pinner som står ut fra veggen? Siter
TullBull Skrevet 20. Januar 2016 Rapporter Skrevet 20. Januar 2016 17 timer siden, Mirai skrev: Hadde ikke stolt på den Ikeahylla, det er jo sånn man bare sklir inn på pinner som står ut fra veggen? Den skal sikres med låseskruer etterpå, så ingen fare. Ellers hadde det ikke vært noe særlig til hylle Vi har en lang Lack-hylle til leker, så den har holdt ut mye håndtering. De tåler derimot ikke mye vann, siden det bare er spon ubder. 1 Siter
Recommended Posts