Gå til innhold
Hundesonen.no

Leverpostei, ja eller nei??


marim
 Share

Recommended Posts

Har et lite spørsmål her igjen. Papillonen min var så utrolig dårlig til å spise, og i jula gikk det dagesvis uten at han rørte maten sin. Jeg tok da å blandet litt leverpostei i fôret hans, og da spiste han såå godt. Dette har jeg gjort siden. Han får mat en gang om dagen. 

Hva syns dere om dette? Er det farlig å gi leverpostei i lengden? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruk som nevnt heller noe annet. Noe som bare er sunt som du kan bruke er Vom og hundemat, kjøttdeig uten tilsatt salt, annet rent kjøtt/fisk, egg eller du kan bruke Provit sine godbiter som er helt rene (husker vi brukte å knuse og drysse dette over maten til hunden selv, den gang han var ung og utrolig nok kresen/ikke hadde særlig stor matlyst). 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har prøvd både bløtfor og vom, men han vil ikke ha det en gang den særingen her!! :P

Men var hos dyrlegen i dag for kloklipp, og da forhørte jeg meg om det samtidig,  og han sa det gikk greit med litt på tørrfôret, eneste uheldige var at det ikke er så bra for tennene. Så vi får vel uansett prøve å avvende det etterhvert :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...