Monab88 Skrevet 12. Januar 2016 Rapporter Skrevet 12. Januar 2016 Jeg trenger tips til engelske navn på O og P, ikke noe spesielt tema! For å gi en liten indikasjon på hvilken type navn jeg er ute etter så har de tre siste hundene mine fra samme kennet hetet for Go For It, Just A Flirt og Like No Other. Noen forslag? Siter
minstemann Skrevet 12. Januar 2016 Rapporter Skrevet 12. Januar 2016 On the bright side og Pardon my french 3 Siter
SandyEyeCandy Skrevet 12. Januar 2016 Rapporter Skrevet 12. Januar 2016 På o: One and only On the mark (Readysetgo) Obviously better Only the lonely Off the wall On the a-list Oxymoron 1 Siter
Justisia Skrevet 12. Januar 2016 Rapporter Skrevet 12. Januar 2016 Only You One And Only One For Me One I want Perfect For Me Precious - også hva du nå måtte ønske Play Misty For Me (En gang drømte jeg om å ha en hund som het - stor fan av Clint Eastwood) Passion For Fun Passion For Action 1 Siter
SFX Skrevet 12. Januar 2016 Rapporter Skrevet 12. Januar 2016 18 minutter siden, Monab88 skrev: Jeg trenger tips til engelske navn på O og P, ikke noe spesielt tema! For å gi en liten indikasjon på hvilken type navn jeg er ute etter så har de tre siste hundene mine fra samme kennet hetet for Go For It, Just A Flirt og Like No Other. Noen forslag? One of a Kind One Step Ahead of the Rest (muligens for langt, så alternativt One Step Ahead?) Oh What Do You Know (dobbeltbetydning - er brukt som et uttrykk når en er overrasket over noe som sies, men betyr jo også bokstavelig talt "hva pokker vet vel du om det?") One Two Many Lots (det er slik trollene teller i min favorittbokserie, og det henspiller jo selvfølgelig her på at en gang berner alltid berner, og helst mer enn bare en om gangen ) Once Upon A Time - slik alle eventyr begynner. Pathetic Excuses - jeg har så lyst til å se en storvinner hete det, for det er det de som alltid blir slått kommer med Pole Position - er det ikke det det heter, den beste startblokka i sånne billøp, der favoritten får starte for å ha best sjanse til å vinne? Put Your Hands Together (altså, "klapp for meg") Passion in my Pants (passer vel bedre for en potensiell avlshannhund, men...) Burde ikke du hatt en som het noe med Pink, forresten, når alt utstyret ditt er rosa? Alle navnebøkene mine er pakket ned etter flyttingen, men jeg kan komme med mer den dagen jeg får pakket ut :p 1 Siter
Rocket Skrevet 12. Januar 2016 Rapporter Skrevet 12. Januar 2016 Onyx(ia) like no other./Onyx the protector. (Fra gammelt av ble det sakt at steinen Onyx hadde beskyttende egenskaper http://www.jewelsforme.com/onyx-meaning ) On My Way Out Of Your/This League Out On Top Outrageous (Onyx?/World/Beauty putt inn passende ord) Off The Record Once In A Blue Moon One-Hit Wonder One Stop Shop Open Season Out Of This World Panic At The Disco Parting Shot Petty Cash Piece Of Cake Picture Perfect Pigs Might Fly Pipe Down Pitch Black Pitch Perfect Pleased As Punch Point To Point Powers That Be Prime Time Pull Up Stakes 1 Siter
Guest 2ne Skrevet 12. Januar 2016 Rapporter Skrevet 12. Januar 2016 Out of the ordinary Ordinary Sucks Original Masterpiece Ongoing Hype Practical Joke Play that Funky Music Paying It Forwards Peoplepleaser Siter
MegaMarie Skrevet 12. Januar 2016 Rapporter Skrevet 12. Januar 2016 Oblivion Obsession Old School Out of Time Paparazzi Paranoia Paris not France Partner in crime Passion of Mind Peace and Love Perfect Sense Phoenix Pretty in Pink Pride and Prejudice Prime Time P.S I Love You Pursuit of Happyness (eller hundevesjonen: Pursuit of Pawfection :lol: hehehe) 1 Siter
Red Merle Skrevet 12. Januar 2016 Rapporter Skrevet 12. Januar 2016 Obladi Oblada var det eneste som slo meg :P 3 Siter
Mari Skrevet 12. Januar 2016 Rapporter Skrevet 12. Januar 2016 (endret) Oh, snap! Perfectly Ordinary Bunny Rabbit (om du er Monty Python fan da) edit: Ok, jeg ser at ingen av de helt sklir inn med de andre navnene du har hatt. Eg beklagar... Endret 12. Januar 2016 av Mari 1 Siter
Monab88 Skrevet 12. Januar 2016 Forfatter Rapporter Skrevet 12. Januar 2016 Fantastisk, tusen takk for mange flotte forslag Jeg har sendt linken hit til oppdretteren min, så kan hun velge og vrake! Hvis valpen min blir fra P kullet så er jeg ganske sikker på at jeg vil ha "Pretty Awsome", mens O kull er litt verre, jeg skal studere forslagene deres nøye 1 Siter
SandyEyeCandy Skrevet 12. Januar 2016 Rapporter Skrevet 12. Januar 2016 Hvis det blir fra o-kullet, så synes jeg den skal hete On the move. Passer bra for ei som skal skride fram i utstillingsringen og som samtidig får så fine turer! 1 Siter
Guest 2ne Skrevet 12. Januar 2016 Rapporter Skrevet 12. Januar 2016 Mine valg av mine forslag ville vært Ongoing Hype og Practical Joke, men det er fordi jeg har sånn humor Siter
Tonje Skrevet 13. Januar 2016 Rapporter Skrevet 13. Januar 2016 Det første som datt ned i hodet mitt da jeg så overskriften var Onkel P Evt Pitch Perfect Siter
Recommended Posts