Gå til innhold
Hundesonen.no

Hvilken hundeseng skal jeg kjøpe?


Recommended Posts

Har fortsatt ikke sett henne gå og legge seg i sengen en eneste gang! :|

Men akkurat nå holder hun faktisk på å slukne i den. Hun er plassert der da :P Hun ligger i den når hun får beskjed, men hvis hun vil legge seg og sove, så går hun i sofaen. Holder på å lære henne "kryp" inne på stuegulvet, og da ligger hun pent i senga mellom repitisjonene.  

Tror jeg må prøve å legge wet-dog matta i oppi og se om hun legger seg i den da. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Sofie & Aska skrev:

Har fortsatt ikke sett henne gå og legge seg i sengen en eneste gang! :|

Men akkurat nå holder hun faktisk på å slukne i den. Hun er plassert der da :P Hun ligger i den når hun får beskjed, men hvis hun vil legge seg og sove, så går hun i sofaen. Holder på å lære henne "kryp" inne på stuegulvet, og da ligger hun pent i senga mellom repitisjonene.  

Tror jeg må prøve å legge wet-dog matta i oppi og se om hun legger seg i den da. 

 

Det har nok mye med vane å gjøre også. Nemi f.eks. ligger stort sett bare på gangen i den hundesenga som er der når hun er alene hjemme nå, selv om hun har tilgang på stua og sofaen osv. Men før har hun jo bare fått være på gangen, så da blir hun bare liggende der, selv om hun kan gå rundt om hun vil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har to slike fake-biabed-senger fra Biltema og hundene ligger der om natta (de står på soverommet), dvs de ligger litt der, litt på gulvet - og prinsessen har selvsagt også plass i senga mi (Willy kommer aldri opp der - det blir for varmt for ham tror jeg, og han er ikke sååå himla glad i ekstrem nærhet over tid *ler*). Jeg har wetbed-tepper oppi sengene, men jeg tror ikke underlaget er spesielt viktig for dem. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har biltema senga, med noen fleece pledd i. Står ved datapulten til typen. Hun bruker den kun om de er alene hjemme sammen og vil holde han med selskap når han spiller/jobber.

Har en madrass sak på kontoret på jobb, og siden det ikke er en sofa/menneskeseng der bruker hun den mye. Å ligge rett på gulvet gjør hun kun når det er hetebølge ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...