Wildlife Skrevet 6. Januar 2016 Rapporter Share Skrevet 6. Januar 2016 Hei dere. vi bestillte i dag sele fra seleverkstedet. Valget falt på en regulerbar kombisele. så lurer jeg litt på ca hvor lang tid det tar. Har noen bestillt derfra? Vært fornøyd? Og hvor lang tid tok det fra bestilling til du fikk den? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snøfrost Skrevet 6. Januar 2016 Rapporter Share Skrevet 6. Januar 2016 Det har vært veldig variabelt for meg hvor lang tid det har tatt. Nå sist tok det 2-3 uker, noe jeg synes var raskt da det var midt i høysesongen og jeg er litt sær så han må spesialsy fargene Jeg har pr. idag 6 seler fra seleverkstedet, eldste er 5 år og har mer tid igjen på hund før den må byttes ut. Veldig fornøyd med de. Har også 2 andre seler. En gammel og litt slitt fra Björkis og en fra ManMat. Jeg føler Seleverkstedet sine er fastere i polstringen og foretrekker disse. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wildlife Skrevet 6. Januar 2016 Forfatter Rapporter Share Skrevet 6. Januar 2016 Takk for svar. Vi har vingla litt frem og tilbake pga vår uerfarenhet med hva vi skal bestille. Men jeg har veldig lyst å ha med meg selen opp på vintersamlinga den 22. Januar. Så har spurt han om dette er mulig. Krysser fingra for det :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts