Kaja Skrevet 16. Desember 2015 Rapporter Share Skrevet 16. Desember 2015 Selve karmatråden: http://hundesonen.no/topic/80310-karmatr%C3%A5den/ Her kan dere diskutere og spørre og hva som helst Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sofie & Aska Skrevet 16. Desember 2015 Rapporter Share Skrevet 16. Desember 2015 Hæ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snoffe Skrevet 16. Desember 2015 Rapporter Share Skrevet 16. Desember 2015 Forsto ikke så mye jeg heller Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lene_S Skrevet 16. Desember 2015 Rapporter Share Skrevet 16. Desember 2015 Klikk der det står Karmatråden i startinnlegget, så kommer dere til innlegget som her skal diskuteres Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maysofie Skrevet 16. Desember 2015 Rapporter Share Skrevet 16. Desember 2015 Trodde det sto Kamartråden, skjønte ikke hvorfor det stod masse om pakker og utstyr og ikke bilder av en tric basenji 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaja Skrevet 16. Desember 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 16. Desember 2015 Hahah, les lenken i startinnlegget så skjønner dere kanskje! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pringlen Skrevet 16. Desember 2015 Rapporter Share Skrevet 16. Desember 2015 Synes det ser ut som en morsom greie :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 16. Desember 2015 Rapporter Share Skrevet 16. Desember 2015 Hvem begynner? (siden man ikke kan bruke det som karma så er det jo egentlig mest negativ for vedkommende som starter bøtteballetten ) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sofie & Aska Skrevet 16. Desember 2015 Rapporter Share Skrevet 16. Desember 2015 Da jeg så innlegget og kommenterte var det bare et bilde og ingen link, men nå så jeg linken :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaja Skrevet 16. Desember 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 16. Desember 2015 Noen får begynne, hvis ikke så kan jeg sikkert legge ut en del etter jul :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monab88 Skrevet 16. Desember 2015 Rapporter Share Skrevet 16. Desember 2015 Oh, så gøy! Kan man legge ut hva som helst, samme hvor stort/lite/mye verdt/lite verdt det er? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaja Skrevet 16. Desember 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 16. Desember 2015 Ja, det kan man :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 16. Desember 2015 Rapporter Share Skrevet 16. Desember 2015 Gobiter - tyggeting - hjemmelagede leker osv? ok? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaja Skrevet 16. Desember 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 16. Desember 2015 Absolutt alt dere vil bli kvitt/ikke har bruk for lenger. Tenker jeg da, jeg har ikke enerett på dette. Jeg bare syns det virket som en god ide, da man gjerne har ting man ikke trenger som andre kanskje trenger. Sånn i dagens overflod av handling :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tekopp Skrevet 16. Desember 2015 Rapporter Share Skrevet 16. Desember 2015 Kult konsept ? jeg får ikke deltatt før utpå nyåret, men da er jeg absolutt med. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monab88 Skrevet 16. Desember 2015 Rapporter Share Skrevet 16. Desember 2015 Kan jeg også legge ut selv om ingen har svart på Ozzy sin enda? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaja Skrevet 16. Desember 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 16. Desember 2015 Ja Tenker at alle kan legge ut, men ikke mer enn en ting per post. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maysofie Skrevet 16. Desember 2015 Rapporter Share Skrevet 16. Desember 2015 Hadde det vært mulig å regelsatt at bilde må vedlegges slik at man kan evaluere tilstand osv selv? :) 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monab88 Skrevet 16. Desember 2015 Rapporter Share Skrevet 16. Desember 2015 Åhh, fanken, jeg som hadde ordnet en liten pakke med div. godis Får se om jeg finner noe annet spennende etter hvert! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snoffe Skrevet 16. Desember 2015 Rapporter Share Skrevet 16. Desember 2015 1 time siden, Kaja skrev: Hahah, les lenken i startinnlegget så skjønner dere kanskje! :) Jeg slet med å forstå selvom jeg leste hele tråden men så trenger jeg ofte ting inn med teskje også så Får følge litt med så forstår jeg sikkert tilslutt :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaja Skrevet 16. Desember 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 16. Desember 2015 13 minutter siden, Monab88 skrev: Åhh, fanken, jeg som hadde ordnet en liten pakke med div. godis Får se om jeg finner noe annet spennende etter hvert! Ja altså om pakken sendes som EN så går det bra. Men ikke legge ut ting som skal sendes til flere personer per post :) 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaja Skrevet 16. Desember 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 16. Desember 2015 14 minutter siden, maysofie skrev: Hadde det vært mulig å regelsatt at bilde må vedlegges slik at man kan evaluere tilstand osv selv? :) Jepp, legger det inn :) 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiin Skrevet 16. Desember 2015 Rapporter Share Skrevet 16. Desember 2015 jeg legger ut et bildet av en bok, du sier den skal du ha. Så sender jeg deg boken og du sender noe sånn hva som helst tilbake (uten at jeg vet hva det er?) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xxx12345 Skrevet 16. Desember 2015 Rapporter Share Skrevet 16. Desember 2015 2 minutter siden, Kristiin skrev: jeg legger ut et bildet av en bok, du sier den skal du ha. Så sender jeg deg boken og du sender noe sånn hva som helst tilbake (uten at jeg vet hva det er?) Ikke tilbake. Du legger det ut, så sender du det til den personen som ønsker seg akkurat den. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaja Skrevet 16. Desember 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 16. Desember 2015 14 minutter siden, Kristiin skrev: jeg legger ut et bildet av en bok, du sier den skal du ha. Så sender jeg deg boken og du sender noe sånn hva som helst tilbake (uten at jeg vet hva det er?) Som Line sier. Hvis du legger ut en bok så sender du den til den første som sier de vil ha den. Da har du ett karmapoeng og kan da velge noe fra noen andre. Personen du sendte bok til plikter å legge ut noe annet. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts