Gå til innhold
Hundesonen.no

Diverse hundeutstyr selges - nye ting s. 2


Bananen
 Share

Recommended Posts

Hei!

Jeg har litt diverse hundeutstyr jeg vil selge da jeg ikke har brukt for det mer. Kan hentes i Oslo, eller sendes pluss frakt.

Flettet hanefot i paracord (lite brukt), 50,-.

23489822916_9a0a174bdd_c.jpg

Håndstrikket genser, usikker på størrelse. Men sikkert noe alá de andre dekkene. 150,-.

22887623524_e0b0f5d618_c.jpg

Oransje dekken 40 cm (lite brukt). 150,-.

23220177150_06c2b840d1_c.jpg

Richo dekken (lite brukt) 40 cm. 150,-.

23433462681_eae4dc716a_c.jpg

Hurtta varmedekken, 42 cm, brukt: 150,-.

RuffWear kobbel med skrukarabinkrok, brukt en gang; 150,-.

23220173470_be2f7876c4_c.jpg

NonStop halsbånd størrelse 35. 150,-.

Håndsydd halvstrup, sikkert samme størrelse som det ovenfor, kan justeres. 50,-.

Y-sele (ukjent merke), brukt. 50,-.

Refleksdekken kan fåes med noe annet.

RuffWear størrelse XS. Godt brukt. 100,-.

23407424532_4ea7d4eebf_c.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...
17 timer siden, Caroline skrev:

Passer dekkenene til ei middels stor sheltietispe? Gamlemor har begynt å fryse på sine eldre dager, spesielt når vi står stille eller hun sitter i bilen. 

Det tror jeg nok skal passe. Hurttadekkenet er litt mindre enn de andre dekkene, for øvrig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Bananen skrev:

Det tror jeg nok skal passe. Hurttadekkenet er litt mindre enn de andre dekkene, for øvrig.

De er brukt til basenjien? Hun er omtrent 40 cm fra skuldrene til halerota. Greit om det har litt lengde, men ikke så hun kommer seg ut av det, hun er ikke så glad i å ha på klær, men det får hun ikke bestemme selv :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Caroline skrev:

De er brukt til basenjien? Hun er omtrent 40 cm fra skuldrene til halerota. Greit om det har litt lengde, men ikke så hun kommer seg ut av det, hun er ikke så glad i å ha på klær, men det får hun ikke bestemme selv :P 

Jepp, det stemmer. Det oransje og det brune (ikke fra Hurtta) er lengre og dekker mer over lårene enn det som er fra Hurtta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, Bananen skrev:

Jepp, det stemmer. Det oransje og det brune (ikke fra Hurtta) er lengre og dekker mer over lårene enn det som er fra Hurtta.

Synes passformen ser bedre ut på Hurtta sitt, hun er ganske smal nemlig (7,5 kg). 42 cm, er det målet fra halsåpningen og til enden? Har ikke hatt akkurat dette, men har hatt andre Hurttadekkener, og de synes jeg har stemt ganske greit på målene. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Caroline skrev:

Synes passformen ser bedre ut på Hurtta sitt, hun er ganske smal nemlig (7,5 kg). 42 cm, er det målet fra halsåpningen og til enden? Har ikke hatt akkurat dette, men har hatt andre Hurttadekkener, og de synes jeg har stemt ganske greit på målene. 

Det vil jeg tro. Kamar ble målt til 42,5 cm i høyden, og da var han nok like lang, i og med at basenjien er kvadratisk, og det vil jeg si at han var også. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...