Bananen Skrevet 4. Desember 2015 Rapporter Share Skrevet 4. Desember 2015 Hei! Jeg har litt diverse hundeutstyr jeg vil selge da jeg ikke har brukt for det mer. Kan hentes i Oslo, eller sendes pluss frakt. Flettet hanefot i paracord (lite brukt), 50,-. Håndstrikket genser, usikker på størrelse. Men sikkert noe alá de andre dekkene. 150,-. Oransje dekken 40 cm (lite brukt). 150,-. Richo dekken (lite brukt) 40 cm. 150,-. Hurtta varmedekken, 42 cm, brukt: 150,-. RuffWear kobbel med skrukarabinkrok, brukt en gang; 150,-. NonStop halsbånd størrelse 35. 150,-. Håndsydd halvstrup, sikkert samme størrelse som det ovenfor, kan justeres. 50,-. Y-sele (ukjent merke), brukt. 50,-. Refleksdekken kan fåes med noe annet. RuffWear størrelse XS. Godt brukt. 100,-. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simira Skrevet 4. Desember 2015 Rapporter Share Skrevet 4. Desember 2015 Zero-selen jatakk! Riktig farge tilogmed! Kan gjerne prøve nonstop-selen også. Er du hjemme i morra? Skal opp på Isdammen å trene kl 11, kan stikke innom enten til eller fra? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiin Skrevet 4. Desember 2015 Rapporter Share Skrevet 4. Desember 2015 Hvilken hund er nonstop sela brukt på? Passer den en small pyrre på 12-13 kg? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simira Skrevet 5. Desember 2015 Rapporter Share Skrevet 5. Desember 2015 21 timer siden, Kristiin skrev: Hvilken hund er nonstop sela brukt på? Passer den en small pyrre på 12-13 kg? Den var for trang til Odin på 8 kg som bruker 30-35 i halsbånd, så neppe. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiin Skrevet 5. Desember 2015 Rapporter Share Skrevet 5. Desember 2015 2 timer siden, simira skrev: Den var for trang til Odin på 8 kg som bruker 30-35 i halsbånd, så neppe. Da blir den for liten ja, hun bruker 40 i halsbånd :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bananen Skrevet 6. Desember 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 6. Desember 2015 (endret) Solgt. Endret 7. Desember 2015 av Bananen Solgt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Urvana Skrevet 7. Desember 2015 Rapporter Share Skrevet 7. Desember 2015 Kløv også, lite brukt. Størrelse S, hals 33-35 cm, bryst 59-69 cm. 150,-. Hvilken rase har brukt den? Sent fra min SM-G800F via Tapatalk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bananen Skrevet 7. Desember 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 7. Desember 2015 1 time siden, Urvana skrev: Hvilken rase har brukt den? Sent fra min SM-G800F via Tapatalk Basenji. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest 2ne Skrevet 13. Desember 2015 Rapporter Share Skrevet 13. Desember 2015 Jeg vil ha kløven om ingen andre har kjøpt den Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bananen Skrevet 13. Desember 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 13. Desember 2015 1 time siden, 2ne skrev: Jeg vil ha kløven om ingen andre har kjøpt den Kløven er solgt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JTT Skrevet 13. Desember 2015 Rapporter Share Skrevet 13. Desember 2015 Jeg kjøper gjerne Ruffwearselen om den fortsatt er til salgs :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
minstemann Skrevet 13. Desember 2015 Rapporter Share Skrevet 13. Desember 2015 jeg vil gjerne ha ravhalsbåndet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bananen Skrevet 16. Desember 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 16. Desember 2015 Stålbur selges. Brukt en gang på en utstilling. Underlaget kan følges med om man vil. To dører, en på siden, og en foran. To låser på hver. 300,-? Målene er 77 cm x 48 cm x 55 cm. Dette er det enklest å hente i Oslo, vil jeg tro. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bananen Skrevet 9. Januar 2016 Forfatter Rapporter Share Skrevet 9. Januar 2016 Ingen som trenger dekken eller ullgenser i dette kalde været? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Caroline Skrevet 9. Januar 2016 Rapporter Share Skrevet 9. Januar 2016 6 timer siden, Bananen skrev: Ingen som trenger dekken eller ullgenser i dette kalde været? Passer dekkenene til ei middels stor sheltietispe? Gamlemor har begynt å fryse på sine eldre dager, spesielt når vi står stille eller hun sitter i bilen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bananen Skrevet 10. Januar 2016 Forfatter Rapporter Share Skrevet 10. Januar 2016 17 timer siden, Caroline skrev: Passer dekkenene til ei middels stor sheltietispe? Gamlemor har begynt å fryse på sine eldre dager, spesielt når vi står stille eller hun sitter i bilen. Det tror jeg nok skal passe. Hurttadekkenet er litt mindre enn de andre dekkene, for øvrig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Caroline Skrevet 10. Januar 2016 Rapporter Share Skrevet 10. Januar 2016 Akkurat nå, Bananen skrev: Det tror jeg nok skal passe. Hurttadekkenet er litt mindre enn de andre dekkene, for øvrig. De er brukt til basenjien? Hun er omtrent 40 cm fra skuldrene til halerota. Greit om det har litt lengde, men ikke så hun kommer seg ut av det, hun er ikke så glad i å ha på klær, men det får hun ikke bestemme selv Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bananen Skrevet 10. Januar 2016 Forfatter Rapporter Share Skrevet 10. Januar 2016 Akkurat nå, Caroline skrev: De er brukt til basenjien? Hun er omtrent 40 cm fra skuldrene til halerota. Greit om det har litt lengde, men ikke så hun kommer seg ut av det, hun er ikke så glad i å ha på klær, men det får hun ikke bestemme selv Jepp, det stemmer. Det oransje og det brune (ikke fra Hurtta) er lengre og dekker mer over lårene enn det som er fra Hurtta. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Caroline Skrevet 10. Januar 2016 Rapporter Share Skrevet 10. Januar 2016 19 minutter siden, Bananen skrev: Jepp, det stemmer. Det oransje og det brune (ikke fra Hurtta) er lengre og dekker mer over lårene enn det som er fra Hurtta. Synes passformen ser bedre ut på Hurtta sitt, hun er ganske smal nemlig (7,5 kg). 42 cm, er det målet fra halsåpningen og til enden? Har ikke hatt akkurat dette, men har hatt andre Hurttadekkener, og de synes jeg har stemt ganske greit på målene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bananen Skrevet 10. Januar 2016 Forfatter Rapporter Share Skrevet 10. Januar 2016 Akkurat nå, Caroline skrev: Synes passformen ser bedre ut på Hurtta sitt, hun er ganske smal nemlig (7,5 kg). 42 cm, er det målet fra halsåpningen og til enden? Har ikke hatt akkurat dette, men har hatt andre Hurttadekkener, og de synes jeg har stemt ganske greit på målene. Det vil jeg tro. Kamar ble målt til 42,5 cm i høyden, og da var han nok like lang, i og med at basenjien er kvadratisk, og det vil jeg si at han var også. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Caroline Skrevet 10. Januar 2016 Rapporter Share Skrevet 10. Januar 2016 Tror vi skal satse på det jeg, hvis ikke det passer henne så passer det sikkert en eller annen framtidig aussievalp eller noe Sender du PM med kontonummer og slikt? Og fraktpris. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 8. Februar 2016 Rapporter Share Skrevet 8. Februar 2016 . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MerlePerle Skrevet 8. Februar 2016 Rapporter Share Skrevet 8. Februar 2016 Er ruffwear kobbelet solgt? Har du nærmere bilde av fargen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bananen Skrevet 8. Februar 2016 Forfatter Rapporter Share Skrevet 8. Februar 2016 RuffWearkobbelet er ikke solgt. Fargen er blå, også med refleks i. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MerlePerle Skrevet 8. Februar 2016 Rapporter Share Skrevet 8. Februar 2016 Er dette den minste eller største tykkelsen? Hvor mye blir det for dette med frakt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts